Camino-Inge.reismee.nl

hospitaleren in Roncesvalles

Hola, van de week, voordat ik naar de Pirineos vertrok vroeg Albert-jan of ik weer eens iets op de blog wilde schrijven. Ik twijfelde wat..maar nu zit ik 5 uur te wachten op het busstation van Pamplona om naar “boven” terijden, en lonkten de compu´s. De mailinglijst heb ik wat kleiner gemaakt, wat meer privé. Gisteravond at ik met Annie Rempt bij Elly, lekker op het terras in La Nucia. Ze brachten mij naar de bus in Benidorm en zwaaiden me uit. Om 5 UUR vanochtend kwam ik hier aan, en moest nog tot half zeven wachten voordat er iets open ging. Maar toen kwam de beloning: het camino-ontbijtje, een croissant, verse zumo de naranja en café con leche . Er zitten hier meer mensen te wachten met ingepakte fietsen, rugzakken. Ben benieuwd hoe het werk in deze herberg zal zijn, in het verslag van vorig jaar was het allemaal erg georganiseerd. en druk. Deze herberg wordt door hollanders beheerd, anders dan die van Sto. Domingo waar ik in april was. Ciao, tot boven in de bergen.

Reacties

Reacties

Elly

Goed idee om weer deze pagina te openen.
Zo te horen ben je al in goed gezelschap, krijg je zelf nog geen last van het camino start virus.

Annie

Heb je nog wat kunnen slapen in de bus? Fijn te horen dat je bent aangekomen. tot weer horens xx

Rogier

Wat leuk om je weer zo te kunnen volgen, hou vol die blog !

cocksy van den Hoven

Wat goed weer van je te horen.
Jij neemt wel extra werk op je nek, maar al je fans
zijn daar blij mee hoor.
Wens je goede reis,veel interessante mensen
en Vrede in je hart
Liefs en goeds,Cocksy.

susien

Daar ben je dus weer, en nu aan de andere kant van de streep, straks zie je als het ware jezelf binnen komen, ben benieuwd hoe dat voelt...
Misschien overvalt je wel direct het verlangen om ook weer te gaan lopen, want ik heb van velen begrepen, dat het iets verslavends heeft, je verlegt letterlijk je horizon.
maar het is ook interessant om je af te vragen hoe de pelgrims jou als gastvrouw zullen zien, ook een perspectiefwisseling.
op alle fronten mooie ervaringen gewenst! ik hoor het allemaal graag,
Susien, ook bij Spaanse temperaturen

Elly

Goede morgen Inge,
Je eerste dag zit er al weer op in Roncesvalles. on je gisteren nog wat van het voetballen zien. Ik ben eigelijk heel benieuwd hoe de camino reageert op het wereldkampioenschappenvirus. Mag de deur wat langer open blijven en loopt nederland met een vlag over de rugzak. Vandaag speelt Spanje en ik ben heel erg nieuwsgierig naar je ervaringen.
Buen camino

geeske

hola inge,
dank dat wij mee mogen lezen. was natuurlijk helemaal
kwijt wanneer je daar zou zitten, maar je bent er !
een gastvrouw als jij, die hollanders mogen zich in de
handjes knijpen. vergeet je gebitsbeschermer niet in te
doen bij het ontwaren van dorstige japanse dames !
liefs van enno en mij.
gees

albert-jan

He, wat leuk. De mail met heropening van de site was mij ontschoten. Fijn dat je deze digitale dagboeken voor ons bijhoud en leuk om weer te lezen. Zo te zien aan de reacties zijn je kinderen niet de enigen die je er plezier mee doet. Veel plezier met poetsen en dweilen!
;)
En alle andere leuke dingen natuurlijk.
liefs

Albert-Jan

Margarita

¡HOLA! :-)

Het maakt me gelukkig om van je verhaaltjes weer te genieten, bedankt! Ik zal jouw reis met belangstelling volgen... Veel plezier en leuke ervaringen!!

¡Muchos besos!

margreet

lieve inge,
wat leuk om dit alles te lezen en wat een geweldige ervaring, maar ook doodvermoeiend.
liefs,
margreet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!