Camino-Inge.reismee.nl

Vandaag voor de eerste keer hier een “cumpleaño gevierd...

Al bijna eeen week ben ik hier weer, en de dagen vliegen, kwam er steeds niet toe om te schrijven.. We zijn met een grote( en gezellige ) groep Hospitaleros. 50-50 nieuw en ervaren,of zèèèèèr ervaren:Gerard, Thea Rinus en ik/ Ria,Henk,Betsy en Paula.. Vandaag is Ria jarig, we hadden een slinger gemaakt en rozen voor haar geplukt, kregen een grote taart voor bij de de koffie van het Colegiata, en zongen zowel in t Nederlands als in t Spaans voor haar.Zo meteen gaan we lunchen in La Posada en een wijntje op haar drinken.

Vorige week Donderdag, toen ik na die pittige reis met de Bilmanbus van Benidorm naar Pamplona hier aankwam, sliepen we met z’n zevenen in de Winterherberg, apart, dat deden we nooit eerder met z’n allen op een zaal..Verder is het als vanouds, veel indrukken, allerlei talen spreken, indrukwekkende verhalen horen over de motivatie van mensen om de Camino te lopen, of te fietsen. Weer veel Koreanen, Amerikanen, Fransen ( die hun paspoort of ID vergeten hebben, en dachten met een foto op hun telefoon zich te kunnen registreren, nee.... de Spaanse politie accepteert dat niet)en teleurgesteld druipen ze af ( paspoort bijv. In Parijs).. dat mag ik dan tig-maal uitleggen in t Frans) Maar, dus weer genieten hier.... ik kan t nog...

Reacties

Reacties

Annemartien

Lieve Inge,
Fantastisch dat je dit weer doet. Gezellig , maar ook best zwaar lijkt me.
Wat een leuke, fleurige verjaardag! Veel succes . Liefs A&A

Nelleke vJ

dat doe ik je niet even na!
inmiddels oude vertrouwde verhalen en steeds weer leuk
geniet maar lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!