Camino-Inge.reismee.nl

We zijn de tweede week ingegaan

Elke keer weer, als we de tweede week ingaan, is t alsof de tijd snelller gaat. Dat komt natuurlijk ook omdat je de draad weer oppakt, t ritme van t Hospitaleren… Gisteren weer om 6 uur op, enals we na het sluiten van de deuren boven een wijntje zittente drinken, gaat de deurbel, ik ga met Rinus naar beneden, en voor de deur staan twee dodelijk vermoeide jongens, die blij zijn dat we ze binnenlaten. Ze doen hun schoenen uit, lopen achter Rinus aan door de donkere herberg naar de 2e. Morgen regelen we jullie inschrijving en betaling wel zeg ik, en ga weer terug naar mijn welverdiende glaasje “ Nuevo” . Van 6 uur tot 10 ‘s avonds op de been, van spaans/naar frans/naar duits/ naar engels/ , nooit eerder werkte ik zo hard, ik schreef t al eerder.Gisteravond stond ik in de gang lang te praten met een vrouw uit Montreal/ Quebec, lang in haar verbazend goede spaans, afwisselend wat frans en engels. Heerlijk, ze had dezelfde passie als ik .. talen

Reacties

Reacties

Marja H

Altijd weer zo leuk mee te mogen genieten maar wel thuis vanuit een luie stoel.

Marion Mattiussi

Leuk je te lezen Inge, goed dat je gegaan bent! Werk ze!

Gier

Lekker bezig mam!

chrisje

als je dit leest is de 2e week ook al weer bijna voorbij. fijn dat je weer geniet van dit mooie maar veeleisende werk en alle gezelligheid erom heen. wat hoor je weer veel verhalen..!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!