Camino-Inge.reismee.nl

Autovia Mudejar

Een (alcoholvrij) biertje langs de Autovia Mudejar. Ben al een paar uur onderweg, en heb toch besloten lekker door te rijden naar mijn huis en eigen bedje. Het zit er weer op, hard werken, maar een fijne groep. Het was wel een beetje het verhaaltje van de kleine nikkertjes, we begonnen met 8 Hospitaleros en moesten t vanochtend met 4 afronden. But, we did it. Gisteren nog een paar leuke momenten. Teresa, de Spaanse warmee ik een paar jaar geleden in de herberg van Leon werkte, kwam opeens als pelgrim de herberg binnen, een Spaanse uit Galicia die ik uit de problemen had geholpen, gaf me met tranen in de ogen een rozenkrans cadeau, en vlak voor 10 uur kwam er een totaal uitgeput Japans gezin de herberg binnen, kleurrijk, in pofbroeken, opgerolde dekens, een kindje van 1 en van 5. Ze zaten op de grond, en we gaven de kindertjes Magdalena's. Met hulp van t vertaalprogramma van Thea kregen we de inschrijving voor elkaar. Grappig, er komen steeds meer gezinnetjes in de herberg. We eindigden met een Amerikaans, Spaans en Japans gezinnetje op de derde. Het zit er weer op, ik heb een tevreden gevoel.

Reacties

Reacties

Gerard

Inge, je bent geweldig, ook ik heb een geweldige tijd met jou gehad, voor herhaling vatbaar, wie weet.
Wat mooi, zulke ontmoetingen hè, daar doe je het voor!

Marilise

Het klinkt een beetje naar hoe ik vanavond op mn Amsterdamse schoolplein afscheid nam van mijn mentorklas die gaat studeren.
Het is dus goed dat je door de seat alle vrijheid hebt/had. Goed gedaan, mam! Zo te horen heb je goed leiding gegeven daar...

(vanaf Keizersgracht) xM

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!