Camino-Inge.reismee.nl

Regen, regen..

Beneden staan de pelgrims in plastic gehuld, en onze collega's van de Amigo-groep delen geen water uit, zoals een paar dagen geleden, maar snoepjes. De rij is korter. Een galicische omslag in t weer, een beetje zoals ik t van Roncesvalles ken. Gisteren begon de druilerigheid al. Wat een verschil met de dag ervoor, grijs, mysterieus, en bijna uitgestorven is de stad opeens. Waar blijven alle mensen? Hier in de Huiskamer blijven de mensen extra lang zitten, nemen nog een extra koffietje. Vandaag kwam er een Opa met zijn kleinzoon Jesse langs, 12 jaar. Over een week gaat hij naar de middelbare school. Leuk, hopelijk lukt t mij ooit mijn kleinkinderen mee te krijgen!

Reacties

Reacties

Marilise + Berend + Floris

Na het lezen van de avondkrant vraag ik me 2 dingen af: 1. is Angela Merkel zondag nog bij jullie langs geweest (want die was zondag een stukje Camino aan het lopen en zeevruchtenpaella aan het eten); 2. is het jou bekend dat in Peru een laatste Avondmaal geschilderd is met gebakken cavia's als maaltijd?! Liefs vanuit een opgeklaard Haarlem...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!