Camino-Inge.reismee.nl

4 juni, Santiago

Nog even een berichtje vanuit het afkick-centrum voor Camino-verslaafden. Het was vanochtend heel raar wakker worden, laat, om 6.45, het raam stond open en ik realiseerde me dat ik echt in Santiago was. Ontbijten met een vriendin, en daarna naar de Kathedraal, een uur voor het begin van de mis zat ik al op de tweede rij. Wat een monumentaal gebouw. De mis was indrukwekkend, een non zong prachtig, het enorme orgel trilde boven mijn hoofd, en ik werd vernoemd als '”afkomstig uit Alicante vertrokken uit Roncesvalles“. Iedereen die aankomt en z'n certificaat haalt bij het bureau voor de Peregrinos wordt vermeld. ik had ook als Hollandse die uit R. vertrokken was geregistreerd kunnen worden, ik mocht kiezen. En toen het wonderschonen moment van het zwaaien van het wierookvat, hoog door de kerk. Daarna een hapje en een glaasje op een terrasje. Overal in de stad kwam je bekenden tegen, kortom één groot feest. Net heb ik bij het station m´n terugreis geboekt, morgen vertrek ik naar Madrid, en zondag reis ik door naar Valencia, waar lieve Rolandmij af komt halen. Het was een 'BUEN CAMINO'.

Reacties

Reacties

terry

Lieve Inge,
Ik sluit mij bij alle voorgaande schrijvers aan: wat een geweldige prestatie! En wat een fantastische ervaring! Een enorme rijkdom voor de rest van je leven waar je nog heel vaak aan terug zal denken. Sterker nog, ik denk dat deze reis een wezenlijk deel van je is geworden en dat je als een ander mens terugkomt. Het zal niet gemakkelijk voor je worden de komende periode, want het zal inderdaad afkicken van een verslaving zijn

Nellie Marijke

Inge, wat een prestatie, geweldig, proficiat!!!
Misschien zien we elkaar tijdens de tuinreis (hangt van de baby af....nog steeds in blijde verwachting.....).
Goede terugreis, liefs, Gerrit en NM

Wens en Ria

Lieve Inge, je bent een benijdenswaardig mens. iemand die dit kan opbrengen toont heel veel karakter en spirit, het heeft heel veel indruk op ons gemaakt wat zou Wouter enorm trots op je zijn.
door je verhalen hebben we de reis mee beleefd
hopen je snel in Amsterdam te zien ,veel liefs Wens ,Ria

Anjelies&Willem van Vliet

Lieve Inge,
Wij hebben je tocht "op de voet"gevolgd en zijn diep onder de indruk van je prestatie. Chapeau!
Wel thuis en tot ziens.

chrisje

Lieve Inge, ik betrap me erop dat ik als eerste naar jouw verhaal doorklik als ik de computer aandoe en tot nu toe zelf niets liet horen. Slordig éénrichtingsverkeer. Jullie moeten hard werken om het de wandelaars mogelijk te maken hun doel te bereiken. Wel interessant zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende redenen om te lopen. Dat gepoets en gedoe doet me denken aan de Interne tijd, toen wist je ook al van aanpakken. Blijf ervan genieten en tot in Amsterdam, liefs Chrisje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!