Camino-Inge.reismee.nl

2 juni Deo Volente.....

Ja, het komt nu erg dichtbij, morgen DV in Santiago! Onderweg vandaag zag ik nog een monumentje, een paar bronzen schoenen, met een gedenkplaatje,een man van 60, die het dus niet gehaald had. Ter relativering, want pessimistisch ben ik niet. Toen ik om 1 uur bij deze herberg aankwam stond er een lange rij te wachten, met rugzakken, stokken en verhitte gezichten. Veel mensen beginnen een beetje moe te worden. Ik was ook wel redelijk bateria baja, maar nu ik m´n haar gewassen heb, en met m´n dagelijkse beloning, een caña en een zakje chips achter de compu zit, is alles weer o.k. Raar, net kwam er opeens weer een telefoontje voor Dr. Egmond, over relativeren gesproken. Jullie horen van me.

Reacties

Reacties

irene cabri

Vanuit het AMC in Amsterdam volg ik je reis en morgen is het voor jou dan zover. J.l. woensdag was ik in Fatima (Portugal) en moest sterk aan je denken. Zo voelt dit dus!! Al die mensen met hetzelfde doel, weken onderweg met hun eigen gedachten en die van jou mocht ik delen. Heel bijzonder. Inge, ik zie je graag in goede gezondheid t.z.t. in Amsterdam, lieve groet, Irene

Hein Haye

Proficiat Inge!
Wandelen naar het graf van St.Jacobus,hij kwam met een stenen schip,jij met schoenen en gedreven door zingeving en/of een zoeken naar.
Wat een toepasselijke creatie,die schelp van Wouter!
In Amsterdam zullen we een portie coquilles St.Jaques gaan nuttigen,omspoeld met een koele Verdego.

Lieve groet,
Hein

Chrisje

Fantastisch, geweldig! Als je dit leest heb je het gehaald en onze hartelijke felicitaties daarmee. Uit je positieve verhalen op te maken, zal je deze weken gaan missen. Steengoed dat je hebt doorgezet en geniet nu van het resultaat. Liefs Chrisje

Brigitte

Hiep hiep hoera, binnegekomen, het is gelukt. Pijnlijke voeten, nou en.
`Heel alleen heeft zij´t volbracht, zij heeft verworven wat daar was te werven, betrouwend slechts op hare eigen kracht.`Dit gedeelte van een oud gedicht slaat helemaal op jou.
Wat een volharding, wat een power.
Lieve groeten

Michelle

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep!
Ik zie net je laatste bericht binnenkomen terwijl ik dit schrijf. Ik ga het snel lezen. We spreken elkaar als je weer terug bent.

Annie

Lieve Inge, ik ben net weer een beetje bij met lezen en constateer dat je al met de laatste loodjes bezig bent (of al achter de rug). Ik was in NL bij Ireen en miste je verhalen een tijdje. Geweldige prestatie !
Zie je graag spoedig weer in Jávea. liefs, Annie

Elfi Ramar-Mischitz

Dag Inge,
Heb met belangstelling alle berichten over uw (je) reis gelezen. Maar, wat mij het meest frappeerde is, dat ik de naam van een oude liefde tegenkwam. Het was 45 jaar geleden en hij heette : Hein Haye. Ik zou het erg leuk vinden om te ervaren, hoe het hem vergaan is in het leven. Ik hoop, dat u mij iets over hem kunt laat weten. Met vriendelijke groeten, Elfi

Erica

Hallo Irene, ken je me nog van de mulo op de J.M.Coenenstr.? denk 1966. Jij woonde in de Vondelstr.(?) Ik heb er zo'n goede herinnering aan, zou zo leuk zijn weer even contact te hebben, ik denk vaak aan je en vraag me af hoe het met je is, hartelijke gr. Erica (woonde toen in de R.Hartstr.)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!