Camino-Inge.reismee.nl

30 mei Portomarin

Zo, eindelijk weer eens een internetcafé gevonden. Er is veel gebeurd, ik loop nu al dagen door de meest prachtige, ongeschonden omgeving, met mooi weer, wel heel warm, 30 gr. Dus heel vroeg aan de slag, vanochtend om 6.30. In Galicia ben ik dus, stromende beekjes, fluitende vogeltjes, veel groen, veel bloemen. Een paar dagen geleden waren er een paar hele zware tochten, eentje heette de Camino Duro, spreekt dus voor zichzelf. Meteen daarna weer een hele zware klim- en daaldag, dus zijn mijn kuiten langzamerhand kabels. Nog een gek avontuurtje, in een albergue vroeg een jonge duitser of ik kon helpen vertalen (alweer!!). Zijn vriendin was lastig gevallen door een spanjaard, ergens in het veld. Hij wilde aangifte doen. De Guardia stond erop dat ik meeging naar het bureau. Ik heb wel om een copie van de aangifte mét stempel gevraagd. Santiago komt erg dichtbij, nog 94 km. Het lijkt erop dat ik het ga halen, vermoedelijk woensdag daar!!!!! Tot gauw, liefs.

Reacties

Reacties

wilma hornsveld

Lieve Inge, wat heerlijk om in de zwaarte van de tocht te kunnen genieten van alle moois op je weg. De natuur prachtig in bloei met zijn diversiteit van bloemen, kleuren en vormen.Ik geniet er ook volop van . Mijn tuin is wonderschoon. De rozen bloeien EN geuren mij tegemoet. Een hof van Eden zalk maar zegge, staat gelukkig geen appelboom dus kan het er geen kwaad. haha. Wel een beetje geschokt door je verhaal over de Duitser zun vriendin. Worden pelgrims nu ook al lastig gevallen! meteen van de weg halen die Spanjaard. Nou tis in ieder geval geen toeval dat jij daar liep je was er gewoon even hard nodig. Lieve Inge sterkte maar weer met je volgende stappen. Ik denk aan je. Vrede en alle Goeds wens ik je toe op je weg. Lieve groet Wilma

bard en nanna

soms lijkt het een mooi sprookje zoals je het vertelt, het mooie landschap, de fijne ontmoetingen. Met de eindstreep in zicht! Geweldig.
liefs, nanna en bard

Nellie Marijke

Fantastisch Inge, nog 94 kilometer en dan ben je er!
Wij zijn nu in Nederland om dichtbij Janske te zijn. Ze is vandaag uitgerekend.....
We denken aan je en sterkte met die laatste kilometers.
liefs, Gerrit en NM

Loekie

Lieve Inge,

Vanmorgen - 1ste Pinksterdag - heb ik je verhalen nog eens doorgelezen. Wat een schat aan ervaringen en wat een doorzettingsvermogen!!!! Ik heb genoten van de natuur die je beschrijft en de vele contacten onderweg.
Er gaat ook een grote rust van uit; je bent maar met één ding bezig.
Wat zal het je een voldoening geven als je binnenkort de tocht hebt volbracht. Met sterke benen en meer vrede in je hoofd.

Sterkte en veel liefs, Loekie.

Brigitte

Je bent er bijna, je hebt hiermee bewezen dat je je leven ook alleen aankunt, ook als je er niet voor hebt gekozen.
Zo heeft ieder daarvoor bewijs nodig. Je bent er straks cum laude voor geslaagd. Met volharding, genietend, en alles wat er gebeurde heeft bij gedragen aan dit succes.
Hier, bij kasteel de Keukenhof genoten van de pioenrozenshow. Wat een bedwelmende lucht en er was sprookjesachtige muziek bij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!