Camino-Inge.reismee.nl

26 mei Cacabelos

Zo, dat was een tocht vandaag, we kwamen pas om ongeveer 16.30 uur aan. Boven de 33km. als ik de route door deze stad tel, want de herberg lag echt helemaal aan de andere kant. Vanochtend begon met een lekkere croissant, thee en verse sinaasappel om 7.00, in de herberg waar ik sliep. Daarna op stap, met m´n franse copine, en een vrouw uit Quebec, die we ook regelmatig tegenkomen. (Wat een taal trouwens). Dalen, dalen, dalen. Strakke kuiten. Daarna door een grote stad en weer de wijnvelden in. Deze albergue is op het terrein van de kerk, eromheen zijn een soort cabines voor 2 personen in een cirkel gebouwd. Elke albergue is weer totaal anders, je betaald tussen de 3/6 euro. Ze worden altijd door vrijwilligers gerund. Ze hebben me al een paar keer gevraagd of ik het ook een keer wil doen, misschien iets voor volgend jaar. De meeste mensen doen het een week of twee, je verdiend niet. Maar goed, dat is geen probleem, met dat pensioen van mij, waar Wouter zo hard voor gewerkt heeft. M´n franse vriendinnetje ziet ´t ook wel zitten, ze wil engels gaan leren, ´t Is ook wel wat voor Elly!Het gaat dus hard, we zitten nu rond de 190 km. Iedereen raakt een beetje opgewonden en telt in hoeveel dagen hij ER zal zijn. Besos.

Reacties

Reacties

wilma hornsveld

Hoi lieve Inge,net even gekeken of er bericht was van onze Robbert die vandaag meedoet aan de voorronde van een gitaar concours in Goblenz, Geen bericht nog maar wel weer een reisverslag van jou hand. Vele ontmoetingen beschrijf je en die zijn heel mooi,toch de mooiste ontmoeting die je kan hebben op deze bijzondere reis die je nu maakt is een ontmoeting met je zelf. Je innerlijke reis die maak je alleen. Lieve Inge ik bewonder je en wens je kracht en licht toe. Lieve groet Wilma

Claus en Lietje

Lieve Inge, zojuist thuisgekomen van en 2-daagse tuinreis met m'n Gooise tuinclub naar de Achterhoek las ik je verhaal over de tocht hoog in de bergen door witte brem, witte erica en asphodelus. Je slaagde erin om m'n herinneringen aan alle prachtige Nederlandse tuinen te verdringen, wat moet dat beeldschoon zijn geweest! We genieten van al je beschrijvingen, veel liefs van Claus en Lietje

chrisje

Vandaag de kaart weer eens bekeken en gezien dat je al een heel eind op weg bent: dik over de helft! Blij dat je zoveel internet mogelijkheden tegen komt onderweg, want bij mij slaat de verslaving aan je verhalen toe. Goed dat je er de tijd voor neemt na een lange dag lopen; en dan ook nog deels in Canadees frans. Een zware tocht en wij wensen je toe dat je tot het einde ervan veel zult genieten , liefs Chrisje

Charlotte

Lieve Oma Spanje,

wat fijn dat je fylig aan bent gekomen. was het leuk? wat hep je alemaal op deberg gezien?

Albert-Jan

Mam, het is weer een druk weekje geweest dus ik heb vanochtend pas je verhalen even kunnen lezen. Het is hier nog altijd spannend met alle economische malaise. Gelukkig heb je daar geen last van voor 3 euro per nacht. Wij hebben een heerlijk weekeinde in het vooruitzicht, het weer schijnt fantastisch te worden en we hebben vandaag en morgen allemaal borrels, hockey tournooien en BBQ's. Overigens zal ik jouw rose verassing niet vergeten. De kinderen hebben je verhaal ook gelezen, vandaar Charlotte's zelfgeschreven, maar wellicht wat korte reactie hiervoor. Wij zullen je missen op de BBQ van Marilise, maar weten dat jij je vermaakt met al die internationale vrienden en coupines. Liefs van Albert-Jan en familie.

Loes

Lieve Inge,

Veel is er gebeurd in ons leven, we hopen er weer uit te komen. Ik bewonder je moed, ik geniet van je reisverslag, je bent er "bijna".
Groeten, Loes Boers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!