Camino-Inge.reismee.nl

24 mei Santa Catalina

Tja, toen ik vanochtend om 8 uur onder m´n druipende cape door de modder glibberde (al een uur onderweg), dacht ik wel even aan al die mensen die nog lekker in bed van hun zondagochtend lagen te genieten, met een kopje thee en een boek of zo. Maar gelukkig klaarde het op, en droogden al mijn spullen al wandelend . Lichaamstemperatuur is een goede vervanger van de wasdroger. We kwamen door een prachtige stad, Astorga, met veel romeinse overblijfselen, een kathedraal, en een groot Gaudi-gebouw. Daarna weer de velden in, veel bloeiende brem onderweg, die erg mooi afstak tegen de dreigende grijze lucht in de verte. Nu dus in de hospederia, een redelijk nieuwe. Het gaat nu erg hard, toen ik begon stond er ruim zevenhonderd kilometer op de teller, nu is het nog ruim 200 totaan Santiago. Ik ga een beetje van de zondagmiddag genieten, lezen, douchen, en vanavond wat eten.

Reacties

Reacties

Nellie Marijke Pluimers

Vrijdag hebben wij een deel van de route de Tanarque gelopen, lekker klimmen met een rugzakje en mooie uitzichten. Een paar weken geleden deden we hetzelfde in Cinque Terre met daar als extra de zee. Ik dacht tijdens het wandelen geregeld aan je, maar ja, jij loopt heel wat verder en dan ook nog met zware bepakking. Petje af voor je! Het moet ook boeiend zijn om al die andere pelgrims te ontmoeten! Veel liefs van ons beiden, NM

bardbothe@hotmail.com

Hai Inge, we hebben vandaag lekker met de wandelclub gewandeld. Nanna genoot (ik ook). Prachtig weer. Wij genieten van je reisverhalen. Het moet wel heel bijzonder zijn om jouw tocht te kunnen lopen. Elly vertelde dat je liep met rugzak. Hartstikke goed! Liefs van ons beiden, nanna en bard

Brigitte

En ik maar in mijn bed denken aan al dat gewandel van jou, heel vroeg om niet te warm te worden en dan ook nog tijd hebben voor dorpscq stadsbezichtigingen en terrasjes met een wijntje. Net het echte leven. Je gaat maar door en je gaat maar door, en steeds zijn er mensen om je op te vangen en een eindje met je mee te gaan. Een geweldige prestatie. We horen binnenkort de uitgebreidere versie van je berichten wel.

Jan en annelies

Lieve Inge, net terug van een reisje, gauw je nieuwe belevenissen lezen. Het lijkt me zo heerlijk om al die verschlillende landschappen langs te zien komen en de ontmoetingen. Merk je dat het wandelen je makkelijker afgaat? Hoe is het om zo tijdelijk buiten je wereld te leven? Veel te vragen en te vertellen. Liefs J&A.

Atien

We waren al bang met al die duistere wolken boven Spanje. Wat zul je lekker vies worden. Gelukkig daarna weer droog en warm.Hier is het stralend weer. Met de hele familie gewandeld en pannekoeken gegeten ter ere van Hettie uit ZA, die 10 dagen bij ons logeert.
Wat heb je een indrukwekkende hoeveelheid km erop zitten.
We proberen je te volgen op Google Earth. Zagen de kathedraal in Leon. Je loopt gewoon te hard!
Liefs Atien

Marilise

Ja mam, ook wij zijn hier weer terug van een binnenlands hemelvaartreisje naar Twente (ook mooi!) en een nachtje aan de Keizersgracht (!), waar Wouters schelpen & beelden staan. Iedereen aan wie ik over je voettocht vertel, is onder de indruk van je kracht! Weblogtechnisch moet ik aan oudere mensen als 'opa' Rudolf soms even uitleggen hoe ze kunnen klikken op de site, maar wat een verworvenheid, dat internet!! Loop maar lekker door daar: paso a paso - je weet wel... Marilise

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!