Camino-Inge.reismee.nl

23 mei

23 mei, onderweg

Even onderbreek ik mijn weg, voor een internetstop. Ook in de 5***** herberg waar ik gisteren sliep, deden de computers het niet. Mooie tocht gisteren, door Leon. Afdalen door de heuvels, de kathedraal was al te zien. We hebben daar wat rondgekeken, een tapasje gegeten mét een rosé. De claustro van S. Marcos, deel van de parador, was weer erg mooi. Daarna door lelijke industriewijken in de hitte naar de albergue van Virgen del Camino. Wasje doen, haren wassen, schrijven, route nakijken, en toen luxe aan tafel schuiven, onze franse vriend (oh, k weet niet eens hoe hij heet), had voor Mireille en mij gekookt. Hij vond de menuutjes die hij in het dorpje gezien had maar niks.Vanochtend begon het met regen. Nu heb ik er al weer heel watkilometertjes opzitten en het is inmiddels weer droog. In de verte tekenen de bergen van Leon zich blauwig af. Daar moeten we overheen......

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!