Camino-Inge.reismee.nl

De laatste werkdag...

Het is weer druk druk, extra omdat er gisteren twee Hospitaleros zijn weggegaan. De laatste loodjes dus. Heb wel weer zin in een paar luie uurtjes bij mijn zwembad, met een dik boek erbij.
Er gebeurt aldoor zoveel in de herberg-wereld, dat je op een geven ogenblik bijna overloopt van de indrukken.
Eergisteren viel middenin de nacht een dronken Fransman uit z\'n bovenbed. Met een knal waardoor de hele zaal wakker werd. Hij reageerde nergens op, dus werd door de Spaanse Hospitalera 112 erbij gehaald, die de diagnose drank stelden. De volgende ochtend heb ik hem erop aan gesproken, dat hij op zo\'n manier niet op een slaapzaal kan verblijven, maar een hotel moet nemen. Dat is maar één verhaal.
Nu zit ik bij Pepe mijn glaasje Paco García te drinken, en krijg van hem een fles cadeau. Op de markt heb ik vanochtend mooie paprika\'s voor thuis gekocht, en kersen voor op reis.
Morgen met de trein naar Avila, waar ik een nachtje blijf, en dan de 31e via
Madrid naar huis...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!