Camino-Inge.reismee.nl

Pfffftttt, even een lekker glaasje rode wijn....

Verdiend, want t was druk druk vanochtend, om half 3 was de herberg al vol. En als ik iets vervelend vind dan is het wel nee zeggen, en al helemaal tegen vermoeide pelgrims, die hun bed verdiend hebben. Tussendoor werd er, bijna onder mijn neus, nog een mobiel van een Italiaan gestolen, die hing op te laden tussen de schoenen en de stokken. Ik had al een \" niet pluis\" gevoel bij de man, die daar op iemand zat te wachten. Er gebeurt dus weer van alles. Gisteren raakte ik hier in de bar aan de praat met een Duitser, die \'s ochtends nadrukkelijk om een benedenbed had gevraagd. Drie keer gescheiden, van al de drie vrouwen een kind. Dat hoefde hij hier niet te verwerken, maar waar hij elke dag over piekerde was, lukt t me vanavond om weer een benedenbed te krijgen. Als kind was hij uit een bovenbed gevallen. Iedereen heeft hier zo zijn geschiedenis...en ik houd van mensen, hun geschiedenis en praten...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!