Camino-Inge.reismee.nl

Het koude Leon..

Toen ik gisteren met de trein Spanje doorkruiste, van de oostkust naar -bijna- de noordkust, zag ik de snelheid van de trein stijgen, naar boven de 300 km., en de temperatuur dalen, naar 11/12 graden... Brr. Heb vandaag alle laagjes die ik in m\'n koffer heb over elkaar heen aangetrokken.
Hier zit ik weer in de herberg van de zusters Benedictinas. Sor Ana Maria is prominent aanwezig, zwaaiend met haar sleutels en slechts Spaans sprekend. Ik sta weer op de vertaalstand, dat is meteen raak. Heerlijk dus. Een veel groter team dan 2 jaar geleden, we zijn met z\'n vieren. Er is niet veel veranderd, alleen moeten de pelgrims nu 5€ voor hun bed betalen, i.p.v. een donativo. En.. Elke ochtend, een half uur voor de opening van de herberg, worden we bij de nonnen verwacht, voor wat stichtelijke bijscholing. Besos desde Leon.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!