Camino-Inge.reismee.nl

15 mei Burgos

Dat had ik niet gedacht, dat ik vandaag in deze mooie stad, in de hypermoderne herberg achter de kathedraal zou slapen (3 euro). Bijna 30 km gelopen vandaag, door een berijpt bos vanochtend vroeg, met metershoge erica. Van dorpje naar dorpje, van bar naar bar en even je schoenen uit. De helling afkomend lag daar de stad.Ik had eigenlijk wat eerder willen stoppen. Er bleken nog tien kilometers op de teller te staan tot in het centrum, en geen slaapplek voordien, met m´n franse medewandelaars bestelden we, wat volgens de gidsjes iedereen doet, een taxi om de stad binnen te komen Iedereen die ik hier spreek voor de deur, bekent dat gedaan te hebben. Dus veeg ik de schuldgevoelens van tafel en geniet van deze prachtige stad. Tapas en een wijntje, en morgen vroeg weer op. Interessant is nog, dat je hier erg zuinig moet zijn op je credencial, waarop ze stempels zetten als teken dat je de route loopt. Ze worden zelfs wel eens gestolen. In deze herberg heb ik een locker.

Als het goed is kunnen er foto`s bekeken worden, Elly heeft ze erop gezet.

Reacties

Reacties

Els Mundt

Inge, ik word er elke dag weer stil van van al jouw belevenissen. Nu weer bijna 30 km. op de teller. Moet er zelf niet aan denken aan zo'n afstand. Ongelofelijk en wat een topconditie en doorzettingsvermogen moet je hebben. En dat ondanks het feit dat je elke dag weer vroeg uit de veren moet. Poeh. Gelukkig is er ook je dagelijks ''wijntje'' met gezellige, interessante ontmoetingen etc. Blijf genieten en veel succes en uithoudingsvermogen!

Oda

Live Inge, deze week woensdag werden jouw Nederlandse fans verrast door Teleac met een uitzending over de camina. Lekker lui achterover; niet te vergelijken met zelf lopen. Ieders tocht is uniek, afhankelijk van iemands bagage; letterlijk en figuurlijk. Daarom kijk ik elke dag weer uit naar jouw verhaal; ook regelmatig tijdens onze vakantie in Z. Frankrijk voor 3 weken.
Liefs en goede reis!

ana-lisa

lieve oma,ik schrijf dit zelf voor jou. leuke verhaaltjes. ik wil wel graag nog meer verhaaltjes horen. heb je nog meer bloemen gevonden heb je nog meer fotos. volgende week gaat kiki bij mij lozeren. dat is mijn vriendinnetje. kus ana-lisa. Lieve Inge, het duurt even maar ze heeft dit inderdaad helemaal zelf geschreven op de computer. Het weekend zonder Rogier is ongezellig maar het gaat heel goed. We kijken bijna dagelijks of er nog nieuwe verhalen zijn. Wat een boeiende tocht! Kus Milja

Michelle

Dapper, driemaal dapper. Zet hem op. Ik ben benieuwd naar ieders beweegredenen om deze weg te gaan. Een gezamenlijke missie. Heel inspirerend. Ik zie uit naar je verslag in juni als je weer terug bent. Ik zal je blijven volgen op je weg.

XXX M

Floske

Lieve tante Inge, wat een verschil met de hectiek hier
van de dagelijkse beslommeringen die zo belangrijk lijken totdat er iets anders op je weg komt! Ontzettend leuk om jouw bijna frivole beschrijvingen te lezen terwijl je intussen afentoe vast moet zuchten onder de last van op zijn minst je rugzak! Heel typerend voor jou! Kus

Marja H-R

Petje af hoor, maar ik lees ook tussen de regels dat dit helemaal je op het lijf geschreven is, zoals zelfs je medische assistentie. Een mooiere pinkstertijd kan je je je niet wensen- vele talen-- en inzichten in onbekende kanten van je zelf. Maar voor ons geweldig dat we met je mee mogen leven. Veel sterkte live groet Marja H-R

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!