Camino-Inge.reismee.nl

11 mei Navarrete

Vanochtend heel vroeg wakker en om 6.45 op stap. Onderweg als alle indrukken binnenkomen, denk ik vaak: dat wil ik straks in m´n blog schrijven. Gisteren hadden Dicky en Gert gevraagd om een kaarsje voor Marja op te steken. Vanochtend om 10.15 ging ik met m´n rugzak op de kathedraal van Logroño binnen. Al die dagen had ik gezocht naar échte kaarsjes, vandaag waren ze er. Ik stak één kaarsje op voor¨'el amor de mi vida', en de andere voor Marja én Kees. Daarna ging ik op mijn knieën, alsof ik het voelde. 24 km heb ik gelopen, toen ik voor de Albergue hier in de rij stond voor een bed, belde Elly , en vertelde me dat Marja vanochtend overleden is. We beklommen zoveel bergen met elkaar, hadden zoveel mooie, onvergetelijke momenten met elkaar. Ze is nu Wouter achterna gewandeld. Ik ben nog maar net bezig aan de weg die Kees nu moet gaan. Meer verhalen doen er dus even niet meer toe.

Reacties

Reacties

Nellie Marijke Pluimers

lieve Inge, net een reactie op je bericht van 10 mei verstuurd en nu ontvang ik je nieuwe verhaal. Sterkte, want het overlijden van je vriendin Marja zal bij jou extra emoties oproepen.
Veel liefs, NM

Jolande

Lieve Inge:
je weet:
"zij die wij
liefhebben
en verloren,
zijn niet meer
waar zij waren,
maar zijn altijd
waar wij zijn"
neem ze mee in je hart op deze pelgrims tocht!!
heel veel sterkte en liefs van Jolande

wilma hornsveld

Lieve Inge net zelf terug van een wandelretraitre uit Ierland heb ik al je reisverslagen gelezen en nu het droevige bericht van het overlijden van een lieve vriendin van je
Lieve Inge heel veel sterkte en weet je
wanneer je verdrietig bent
kijk dan in je hart
en je zult zien dat je huilt
om wat je vreugde schonk
een lieve groet en vrede en alle goeds op je reis
wilma

nanna en Bard

Lieve Inge,wat een intense tocht maak jij te voet en wat een heavy berichten moet je dan nog verwerken.Het leven is een wonderlijke reis het helemaal doorgronden lijkt onmogelijk.
De tekst van Wilma vind ik prachtig,dat je huilt om wat je vreugde schonk,
liefs Nanna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!