Camino-Inge.reismee.nl

10 mei Viana

Zo, ik heb mijzelf, na enig getwijfel wat zondagsrust gegund. Viana is een prachtige stad, er heerst zondagssfeer en ik ga zo een hapje eten. Ik twijfelde of ik verder zou lopen naar Logroño, maar het geploeter vanochtend in de regen en de daardoor ontstane modder was voldoende. Dit is een prachtige Albergue, en een prachtige oude stad. Overigens heb ik niet de hele dag in het plastic hoeven lopen, het klaarde weer op. Adios!

Gert & Dicky

Hoi Inge,

Fantastisch hoe het gaat. Overweldigende indrukken die we kunnen proeven. Natuurlijk heeft onze wandelclub vandaag ok gelopen, een kleine 10 km. dus stelt niet veel voor maar wel erg mooi.
Wil je op je (bede)vaart ook af en toe een kaarsje voor Marja opsteken van de club?
We melden ons nog, groet en kusjes

willem en anjelies

buen camino. zagen pelgrims lopen met handdoeken over het hoofd met een dubbel doel: tegen de zon en om ze te drogen . Loop je misschien nog eens naar of van Le puy, dan zou je ook hier langs lopen . Maar nu eerst dit, geweldig van je.

cocksy

Inge, wat geweldig geweldig, deze voettocht...
Wat zie-en ontmoet je interessante dingen.
Vooral zeker je mede-pelgrims.
Denk veel aan je, bewonder je...
Cocksy.

Susanne Gijsberti

Lieve tante Inge,

Geweldig zeg om deze tocht zo te maken, lees iedere dag even de blog om te zien hoe het gaat.
Petje af en zet hem op, hoop dat de reis voorspoedig verder verloopt en ik loop in gedachten mee.

Dikke zoen Susanne en van Ruth en Cees die net terug zijn vanuit Spanje xxx

Annie

Lieve Inge, ik ben net terug uit NL, even een weekje spanje en dan weer voor een weekje naar NL. deze keer met mijn eigen paspoort. heb net even al je berichtjes gelezen en het klinkt allemaal geweldig. Ik vermoed dat je een extra kick krijgt als je alleen verder gaat en heb daar alle vertrouwen in. Maar je moet natuurlijk wel een lekker ding zoeken voor de massage van je voetjes. Geniet ervan en laad je op! liefs, annie

Nellie Marijke Pluimers

Ha lieve Inge, wat een indrukken en ervaringen doe je op! Je bent veel in mijn gedachten en het is zo leuk om steeds iets van je te horen. Jouw motief, en dat van vele pelgrims door de eeuwen heen, maakt het wel heel bijzonder.
Een mooi vervolg en veel liefs van ons beiden, NM

Geeske Douwes-reerink

lieve inge,
tesamen met alle anderen volg ik je op de voet vanuit de
lekkere stoel onder sublieme onstandigheden van thuis.
nu gaat het mij er om dat je op je bestemming aankomt en
ik weet dat ik later eventueel van je zal horen wat dit alles
met je doet. je voetreis dwingt respect af, temidden van de anderen ben je toch alleen. ons hart ligt bij jou en
je taak. heel veel liefs van ons beiden
enno en geeske

annemartien

Lieve Inge,

Dat je dit zo hebt voelen aankomen. En toen weer verdrietig alleen verder met een extra zware last op je rug. Ik lees net je berichtje. Ik hoop, dat je ondanks alles lekker ligt te slapen, want je moet wel heel erg vroeg weer op! Alweer een week op pad, ik bewonder je .
Veel liefs.A10