Camino-Inge.reismee.nl

9 mei Los Arcos

Wat een dag weer, wat een indrukken. Kan nu pas internetten, terwijl de herberg al begint te slapen, er was een probleempje, en de spaanse monteur gaat net de deur uit. Maar ja, zelf kwam ik net uit de bar, na een mis waarbij alle pelgrims naar voren geroepen werden en gezegend. Mooie tocht vandaag, niet te zwaar, ik was hier om half 1, om 7 uur vertrokken. Wat een landschap dat Navarra, de voorraadschuur van Spanje. Ik liep tussenwuivend graan op rechts, en wijnstokken op links. Overal weer mooie bloemen, en veel vlindertjes, die me aan mijn lichtvoetige kleindochters doen denken. Er zijn nog veel verhalen, maar ik duik nu m´n slaapzak in, ik ben de laatste, en morgenochtend om 6 uur begint hier de beweging...

O

Reacties

Reacties

El

Navarra, Hmmmmm doet me denken aan allemaal lekkere dingen zoals prachtige wijnen en Pacharán na een heerlijke maaltijd of de jou inmiddels bekend tapas. Wat vind je van die rozen die iedere keer aan de kopse kant van de wijnstokken staan. Grappig toch en dat om te kunnen zien of het nodig is om tegen ziektes enz te moeten handelen. Wat een land hé waar je door heen loopt. Geniet maar lekker. Overigens was er onder weg in Arcos een pelgrimsmis??? Was die net zo spannend als in Roncesvalles??? Kijk morgen ook nog even uit naar comunikantjes, want het is in meimaand en dan gebeurd er van alles in die dorpen.
Hoop dat je ook deze zondag goed doorgekomen bent en een "buen camino" voor jou en al onze vrienden

El

Vond deze mail tussen mijn post en kon het niet laten hem nog even door te sturen
Begin met het nodige. Doe daarna het mogelijke. En dan ineens doe je zomaar het onmogelijke...
Franciscus (ingestuurd door: C. Hoorn, Dedemsvaart NL)

Jolande

geweldig Inge,
ik was zo benieuwd hoe het met je zou gaan nu je je tocht "alleen"gaat vervolgen en toen duurde het vrij lang tot er een berichtje kwam, nu snappen we waarom...........
wat heet "alleen", je bevindt je in een geweldig gezelschap!! ga door en zorg goed voor je zelf!!
Liefs

Charlotte

Lieve Oma Spanje,

hoe lang heb je al gelopen? (AJ: meer wist zij niet te bedenken en zelf te typen!) We willen wel graag foto's zien. Liefs

Albert-Jan

Goh, wat een heerlijke verhalen allemaal, ik krijg echt zin om aan te haken en lekker mee te wandelen door dat heerlijke landschap. Hoe is de gratis pelgrimswijn bevallen, was dat nou de wijn van Irache? Dat verhaal staat namelijk in de culinaria, zoals ik al dacht. Ik heb het nog even opgezocht. Hoe gaat het verder lichamelijk, heb je veel blaren of spierpijn of is het wat dat betreft te doen? Nopu, ben erg benieuwd. Liefs Albert-Jan en familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!