Camino-Inge.reismee.nl

6 mei, in Pamplona

Aangekomen in de Auberge van Pamplona. Wat een gebouw, t lijkt wel een Parador. Een grote oude kerk. Elly heeft net mijn voeten gemasseerd, nadat ik lekker gedouched had, en daarna in de binnentuin onder een prachtige boom de voeten van een fransman die 40 !!!! km gelopen had. Ik at onderhand een sinaasappeltje, een andere fransman kwam erbij zitten. Iedereen verbaasd zich over die hollanders die alle talen spreken. Dat voelt wel lekker die complimentjes. Prachtig weer, prachtige omgeving, weer veel mooie bloemen. Een klein stukje zijn we fout gelopen. Zo meteen gaan we de kathedraal bekijken en een leuk barretjezoeken. Slechts 1 blaar. Morgen loopt Elly nog mee, dan moet ik het alleen gaan doen, maar ik ken al veel mensen. Australische vriendinnen, een man uit Bolivia, een leuke vrouw uit Nieuw Zeeland, een hollandse die met haar zoon loopt, die morgen ook weggaat. Je komt iedereen steeds weer tegen......

Reacties

Reacties

Marilise Egmond

Je kleinzoon Berend, aan wie ik voorlas (uit je profiel) hoeveel dagen je nog moest lopen, was onder de indruk. Hij vraagt hoe laat je altijd gaat slapen, dus dat horen we nog graag. Hij is overigens met zijn eigen 'wonderen der natuur' bezig: hij plakt spaarstickers in een Darwinboek. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen!
Geniet maar veel van de natuur daar, en van het internationale gezelschap!!!

Meneer roland

Wij, gabbers van de heuvel hebben een enorm respect voor je. Wij kunnen helaas niet meelopen want het regent hier en is brrrr. Keizer weer toppie en schoon. Die lieve Elly toch. Succes en ........... geniet. Een ferme handdruk van ons, soms een knuffie.

Brigitte

Ja, je zal je onderweg wel vermaken, met al die internationale figuren, die ook zo sportief zijn dat hele eind te lopen. Misschien kom je niet eens aan je zo gewenste contemplatie toe. Geniet maar van de hele onderneming, want nu al is het een reuze prestatie in mijn ogen (en die van Els)

Gier hier

Lieve Mammie,

Wat een feest dat je dit zo met ons kunt delen, en dat we geholpen door de techniek toch zo dichtbij je kunnen zijn. Ik zit lekker met mijn laptoppie in een hotel in Garderen te genieten van je verslag.
Het klinkt prachtig, en ik hoop dat je de komende weken nog meer mooie tekenen en mystiek zult tegenkomen zoals het in Coelho's 'pelgrimstocht' staat. Hoewel het vast ook wel zwaar zal worden, laat je vooral ook door al die mooie tekenen van papa en van het universum inspireren en kracht geven.

Kus,
Gier

Annelies

Geniet mee van je belevenissen, merk dat ik elke dag benieuwd ben of er weer wat op de mail staat. Al die ontmoetingen met mensen , die hetzelfde doel hebben je bent zeker zo in gesprek. Geniet is er ook wel eens een rustdag?

kleindochter Ana-Lisa

Ik vind het leuk dat je dit hebt gedaan. Ik wil ook wel naar Spanje gaan. Dan wil ik lekker wandelen op de Olifantenberg naar opa Spanje. Wat voor soort bloemetjes zijn er nog meer op de Camino?

Kusjes van Ana-Lisa (getypt door papa)

Claus en Lietje

Lieve Inge, Iedere dag een cadeautje van jou. We genieten en leven mee! Vandaag waren we met de kleinkinderen naar het Spoorwegmuseum en ze vertelden over hun verblijf in Spanje bij jou vorige week
en de tocht de Mongo op. Het was weer een geweldige en dierbare ervaring voor ze, merkten we. Nu klim en loop jij iedere dag, we bewonderen je dat je zoiets doet!

"dr" Erik

wat ben je top een topper Inge
We bewoneren je enorm,
Weten zeker dat deze ervaring je lauteren zal!
vaya Con Dios
vlv Erik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!