Camino-Inge.reismee.nl

Het grote Camino-plan

Hier buiten in Xábia is het prachtig weer, ik heb net een zware griep doorleefd, meegebracht uit Holland. Het plan om volgende week 1 mei onderweg te gaan naar de Pireneos staat even op losse schroeven... ik zie wel. Sommige mensen zeggen, stel het een jaartje uit. Maar ik weet dat ik het nu wil en moet van mezelf. Waarom? Er is dat gevoel dat Wouter me die weg gewezen heeft, de laatste paar jaarvan z´n leven was hij aldoor met schelpen bezig. Een schelp hakken van steen, zoutvaatjes in schelpvorm, een spiegel met een schelp erboven etc. Ach, ik weet t natuurlijk niet...maar als t me maar een klein beetje verder helpt...

Reacties

Reacties

Aat van Rhijn

Leuk dat je dit begint, zo'n weblog, echt actueel!
ja, griep, wat is griep, met deze mexicaanse jongen zou je natuurlijk bang moeten zijn, maar die was nog vorige week niet in Europa... Ik zou maar lekker gaan, alleen rustig aan doen en je niet laten opjutten.
De natuur zal wel prachtig zijn daar in die bergen, we worden jaloers.....We zijn benieuwd naar je verhalen. Good luck! A+A

gnm1967@orange.fr

Leuk, je hebt dus inderdaad een weblog.
Pech, die griep! Uitstellen tot volgend jaar geeft je vast geen goed gevoel, dus zou ik -zodra het beter gaat- maar snel vertrekken.
We kijken met warme belangstelling uit naar je volgende bericht! Liefs, G+NM

Eduard

Fantastisch dat je aan zo'n reisblog bent begonnen. Morgen laat ik het aan Oda zien en die zal wel reageren. Zodra je kunt zou ik maar gaan lopen, dan waaien die virussen wel weg. Een paar jaar geleden heb ik zelf een deel van de route des cathares daar in de buurt gelopen. Wonderschoon; hoewel op een zeker moment benoem je de schoonheid niet meer, omdat je opgenomen bent in de natuur. Veel succes en we horen graag nog van je.

brigitte

ga maar lekker lopen, die virussen verdwijnen wel. Wacht op je belevenissen, en daarna horen we er alles over als we bij je zijn na 12 juni.
Sterkte bij het vinden van wat je denkt dat je zoekt.

susien

wow, heb nog nooit een weblog bekeken, heel bijzonder, normale mensen ( niet zoals Maxime verhagen,) doen er dus ook aan mee... Die schelpen, gaat het dan over fossielen? Voor mij hebben die altijd een dimensie meer. Ze waren er al vóór de mens er was, en dat is een rustgevende relativering voor alles wat wij hier zo uitspoken. Ga dat dus beslist beleven. Al is ieders beleving natuurlijk strikt persoonlijk , een duik in de tijd is toch altijd wonderbaarlijk, liefs, Susien

cocksy van den Hoven

Wens je beterschap Inge.
Doe maar wat je hart je ingaf...
Alle Goeds voor je ziele-reis.
Zal blij zijn je te kunnen volgen.

Annelies en Jan

Inge je gaat de schelpen volgen een veel betekende symbolische wegwijzer voor jou. Wat leuk en bijzonder om een beetje met je mee te lopen.
Veel liefs van ons.

susien

moet de reis eigenlijk tot Compostella doorlopen, of niet zoveel schelpen? mocht je er toe in de gelegenheid zijn, kijk dan ooit naar "La voie lactée"van Godard, ook over de spitituele reis , die tot de grote jacobus doorloopt, heel bijzonder! Susien, en voor nu goede start, mooie tocht!

chrisje

Wat vervelend dat je "geen- stem" zo'n lang vervolg had. Maar nu gaat het dus echt gebeuren!. Doe kalm aan zolang je voelt dat dat nodig is en vooral: geniet ervan. Stap voor stap kom je nader tot je doel. Het moet een fantastische belevenis zijn en erg graag blijven we op de hoogte van de tocht. Liefs Chrisje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!