Camino-Inge.reismee.nl

Op de fiets door de velden..

Heerlijk, dat zal ik missen.Elke ochtend na t opruimen en schoonmaken, terwijl de laatste droger nog draait, stap ik op t fietsje dat hier staat. De velden door, langs pelgrims fietsend, ze een 'buen camino' wensend , kijkend of ik herkenning heb. De platanen langs t pad zijn flink gegroeid sinds 2009. Nog even en ze geven heerlijk schaduw aan de pelgrims van de toekomst. Hier vòòr de herberg is een mannetje in een blauwe overall de platanen aan t snoeien. Jammer zo vroeg in de herfst, ze zien er opeens onappetijtelijk uit. Maar ik heb er deze weken lekker onder gezeten,vaak met een biertje in de avondzon. Vandaag is er voor het eerst een mild regentje, je ziet de pelgrims twijfelen, doe ik een cape aan, ja of nee. t Is heel benauwd,dus als je t kunt vermijden.. Morgenochtend vertrek ik hier weer, met m'n rugzak naar t verlaten stationnetje waar 2x per dag een trein naar Sahagun gaat, en van daar via Madrid naar huis. Weer veel gezien, gehoord, geleerd. Hasta la proxima..

Reacties

Reacties

Gerard

Inge, ik heb weer genoten van jouw verhalen en ben in gedachten met je mee gegaan. Aan het einde van het dorp begint dan het lange pad met de boompjes die, zoals het nu blijkt, uitgroeien tot volwaardige boom.
Inge ik wens je goede reis en tot ziens.
un fuerte abrazo,
Gerard

M Houwert

Wat vliegt de tijd en nu ga je al weer naar huis terug. Dank voor je altijd weer bijzondere verhalen. Marja H

annemartien

En daar ga je weer. Gek om na die intensieve dagen weer afscheid te moeten nemen. Je moest daar alles zelf regelen, wel fijn, maar ook niet altijd eenvoudig, lijkt me.
Leuk om je zo op de voet te volgen. Een goede reis terug en fijne dagen met R.en M. en kinderen. Tot gauw, A&A

Rogier Egmond

Tot over een paar dagen, kus.

coby van Gelderen

jammer dat aan je mooie verhalen een einde komen por el momento. Een goeie reis naar huis gewenst en ik hoop je weer gauw te zien/spreken.
Liefs van Coby.

mischa bitter

De beste herberg lijkt me toch nog Casa Sierra, 5 sterren mits de herbergierster aanwezig is, zullen je huidige gasten wel met me eens zijn. De grootste pelgrimmage onderneem je binnenkort, naar de heilige stad, benieuwd hoe ze daar voor pelgrims zorgen.
Mischa Bitter

susien

goh, had me, door mijn eigen tripje, niet geraliseerd, dat het er voor jou al weer op zit. Goed of weemoed? Maar veel langer is denk ik ook wel te veel.... En, fijner als hoofdverantwoordelijke, of juist niet? Maar zo'n eigen post sprrekt mij wel aan. Nu even heerlijk alleen het eigen huis op orde houden? Zie je wel weer een keer hier onder de hollandse hemel. liefs, Susien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!