Camino-Inge.reismee.nl

Beigebruin en roodbruin en nog veel meer bruintinten...

Vanmiddag toen de herberg vol was, ging ik even een stukje fietsen op de mountainbike die we hier hebben. Eigenlijk met de gedachte om een leuk veldboeket te plukken, maar er was werkelijk niets te vinden. Alles is dor, maar mooi, goudkleurig zelfs, vooral aan t eind van de middag. De huizen zijn van leem, steentjes en stro zit erin. Prachtig, je mòet t aanraken. Ik kan me herinneren dat ik tijdens mijn Camino een foto heb gemaakt van de huizen in de bocht, waar ik nu elke avond met de pelgrims naartoe loop, om ze de zonsondergang over de lagune te laten zien.Elke keer weer een betoverend moment, die rode bal, op de achtergrond de Picos de Europa. Gelukkig is de andere Hospitalera aangekomen, ze komt uit Zaragoza. Een leuke vrouw , ongeveer mijn leeftijd. Je bent wel erg op elkaar aangewezen, vanaf het moment van de kennismaking slaap je, en leef je de hele periode samen. Jammergenoeg voor haar spreekt ze maar 2 woordjes Engels en Frans, de buitenlanders zijn in oktober op de Camino in de meerderheid.

Reacties

Reacties

Annelies

Gelukkig een leuke vrouw om mee samen te werken. Hoe is het weer? Hier is de herfst echt begonnen. Lijkt me niet eenvoudig om daar te fietsen of valt het klimmen mee?
Inge ik geniet van je berichten.
Liefs Annelies..

susien

het wordt al echter!.de onthechting , daar ging het de pelgrims ook om, vreemde, onbegrijpelijke taal zal daar ook wel bij gehoord hebben, net als dorpjes van niks ( hoewel die lemen muren me zeer fascineren, hooi is waarschijnlijk gehakt stro?? zoals van de tichels uit de bijbel??). maar voor je collega lijkt het me moeilijk, als de talen zo mondjesmaat zijn. wat een verhalen over de Camino, het is wel een verrijking van je bestaan, al die buitengewone belevenissen, wij hoeven dar allemaal geen oplossing voor te verzinnen, jij leert steeds weer opnieuw omproviseren. Vol verwachting naar je volgende verhaal. Uit een plenzend Amersfoort, maar met een tuin vol matte herfstkleuren, wel heel mooi, zij het dat de weemoed neerdaalt. liefs !

Coby van Gelderen

Hi Lieve stoere Inge,
Je gaat toch als een speer en bent niet meer bij te houden. Had gehoopt je nog even in Jávea te zien, maar ho maar, de vogel was al weer gevlogen om zich weer verdienstelijk te maken.Toch een bizondere ervaring die je steeds weer opnieuw opdoet en met ons wilt delen .
Ik ben benieuwd naar meer verhalen op het scherm of bij de koffie als je weer thuis bent in J.(voor even?).
Blijf je lang weg?
Voorlopig wens ik jou een goede en zinvolle tijd met je aardige compañera uit Zaragoza.
Dag,dag! Coby.

Floske

Ha tante!
Hier regen, jouw stekjes staan er wel allemaal blakend en vooral soppig bij, ook degene die Marilise nog heeft meegenomen.
Overmorgen poetsen wij de plaat en gaan luxueus zeilen, terwijl jij wij zorgt..wat een tegenstellingen!
Besos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!