Camino-Inge.reismee.nl

El Burgo Ranero

Tja, waar is dat gehucht, in the middle of nowhere. Zelfs spanjaarden zeggen, hè, waar is dat.Gisteren ben ik hier aangekomen na 3x overstappen, via Madrid en Sahagun. Dit is een kleine herberg,maar 28 bedden. Maar goed ook, want op dit moment ben ik de enige hospitalera, misschien komt er morgen nog iemand. Ook het dorp is klein, 200 inwoners, en ze (over)leven van de Camino die door hun dorpje loopt. Gisteravond ben ik meteen aan de plaatselijke horeca voorgesteld, vanochtend in het Gemeentehuis en de Supermarkt. Verder aan een bankvol oude dames en de plaatselijke capitano. Op dit moment staat de deur open, komen er heerlijke geuren uit de keuken van twee spanjaarden die samen staan te koken, en is de italiaanse die de wasser en droger niet wist te hanteren, en werkelijk alleen maar in haar eigen taal kan communiceren (en die is een beetje weggezakt bij mij) , tevreden gesteld. Wel loopt er een fransman de hele tijd om me heen, omdat hij ook achter de compu wil...dus, tot de volgende keer.

Reacties

Reacties

Michelle

Zo te zien staat je weer een uitdaging te wachten....

Meneer Roland

Weer veilig aangekomen!. Ik hoop dat het lekker weer is dan zal de kroeg weer lekker wat pilsjes schenken aan de giri vrouwe. Veel plezier en sterkte met weersveranderingen. Geniet!!

nellie marijke

mm, máár 28 bedden, nou ja, lijkt mij meer dan genoeg.... Succes, hopelijk komt er nog iemand waar je mee kunt samenwerken!
Wij zijn sinds gisteren weer in Nederland. Ook weer heel leuk, maar toch wel weer even wennen, een ander leven ..... In ieder geval tot 31 oktober in Utrecht, want ik kom in ieder geval. Gek, hoor om na zoveel jaren ..... etc. liefs

Albert-Jan Egmond

Leuk hoor, klinkt allemaal weer als een perfecte klus voor jou. Geniet er maar van!
Ps ben ik al lid van jachtclub Javea?

Gerard

Die Inge! Ze kan er niet genoeg van krijgen! Ik kan me deze herberg herinneren, bruin vierkant gebouwtje niet?
Blijf je daar 14 dagen? Ja in dit dorp is niet veel te beleven, een heel klein winkeltje in de dorpsstraat niet?
Inge, geniet er maar lekker van, krijg je weer een maaltijd aangeboden in het restaurant schuin tegenover de herberg?
Fuerte Abrazo, Gerard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!