Camino-Inge.reismee.nl

's Avonds laat toegevoegd...

't T shirt is dus naar beneden gewaaid, en voordat ik de stad inging, moest ik naar de "manager" , in net pak, om bij kamer onder ons, t shirtje van het terras te vissen. Hij hing uit t raam om mijn knalrode Hola -shirtje te pakken! Het advies van Gerard om gewoon een lijntje te spannen in de kamer en de airco aan te zetten, en vervolgens een pilsje te pakken, zal ik onthouden. Overigens is het plein voor de kathedraal BEELDSCHOON MET VERLICHTING .

Reacties

Reacties

susien

ik ga morgen naar zo'n andere pelgrimsstad, nl. keulen, maar niet te voet; zal in de Dom aan je denken, kaarsje voor je voeten? Verder ga ik zeer heidense griekse beelden bekijken. En ik zal geen tshirt uit het raam hangen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!