Camino-Inge.reismee.nl

Aan in Zaragoza

Het raam staat open, de blikkige klokken van de Kathedraal Pilar slaan vier, m'n gewassen Tshirt hangt vervaarlijk te wapperen buiten t raam boven t binnenplaatsje van Hotel El Principe . Wanneer en waar je je was doet, en vooral hoe hem droog krijgt, is altijd een heel item op de Camino. En eigenlijk makkelijker op de Camino Francès met z'n herbergen en waslijntjes, dan hier, met de hotelletjes die er niet op ingesteld zijn. Een belangrijk punt om te bereiken, deze grote stad. We deden t laatste stukje met de bus, want die voorsteden zijn een ellende om in te lopen. Vergelijkbaar met Burgos, waar bijna iedereen een beetje smokkelt. Zometeen naar de Kathedraal, ik was hier al met Wouter, en weet dat hij prachtig is. Volgens Wikipedia moeten we vanavond nog even t plein over, omdat de verlichting zo mooi is.

Reacties

Reacties

nelleke

tot mijn verrassing stonden er nog verslagen op mijn computer, te beginnen bij de verjaardag van Irma.
Als nog gefeliciteerd!
Afgelopen dagen druk bezig geweest om mijn balkon te kuizen. Ruimte gescahpen door de boel om te gooien (voor zovere dat kan op een klein balkon.
zelfs de parasol opgezet. het is hier echt warm!!!
heerlijk
vanochtend een boek tegen gekomen over de compostellawandeling, maar had even geen tijd om mij er echt in te verdiepen.
plantjes om te planten hebben voorrang vandaag.
lekker doorgaan!

Gerard

Heb je geen waslijntje? Die span ja dan in de hotel/hostelkamer van de douche naar de TV en zet de airco zo hoog mogelijk en ga dan naar buiten om een pilsje te drinken, rond te kijken en te eten. Als je terugkomt is de was droog!
Bueno Camino!

Rogier

Gefeliciteerd. Mooi dat je Zaragoza hebt gehaald. Smokkelen is niks mis mee, deed ik ook in Hoenderloo :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!