Camino-Inge.reismee.nl

Weer een echt stuk camino : de Camino del Ebre

Een uur geleden kwamen Irma en ik hier aan in Mas Prades, een leuk hotelletje in de Delta. Van buiten lijkt het op mijn finca, wit gekalkt en met een leuk terras, alleen geen bogen. Er lag een rode gloed van de ondergaande zon over de rijstvelden, prachtig! We zitten nu allebei ijverig op onze padjes berichtjes te tikken. De Ebro- Delta, wat was ik hier vaak! Morgen de eerste etappe, we beginnen op de punt van de delta waar ooit een heerlijk visrestaurant stond, dat moest wijken voor t natuurgebied. Dan met de pont naar de overkant, bestemming Poblenou. Het is mooi hier!!

Reacties

Reacties

Albert-Jan

Nou ik ben jaloers hoor, lekker een beetje 3 weken wandelen! Klinkt allemaal weer leuk en ik zal de blogjes trouw volgen. Veel liefs en loopze!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!