Camino-Inge.reismee.nl

Nog een paar dagen

...en dat zit het er weer op. Mijn tong begint aardig dubbel te slaan:dit is eigenlijk een soort hoogwaardige talencursus, ik spreek nu al twee weken de hele dag 4 vreemde talen en ben blij als er eens een nederlander langs komt. Zoals Joost, de 18-jarige jongen die hier nu voor de derde dag is. Hij had bedwantsen opgelopen onderweg. dat begint dan bij ons met het uitpellen van zijn bagage, en van hem. Alles gaat in plastic zakken, wordtingespoten met 'fri fri' (desinfecterende spray),3 uur in de brandendezon , endande wasmachine in. De pelgrim krijgt nieuwe kleren , gaat onder de douche.... Zeer bewerkelijk. De laatste dagen hebben we nogal wat van die klantjes gehad. Juan en ik werken met z´n tweëen op het ogenblik, dus dat is behoorlijk aanpoten als er zo´n 135 mensen binnenkomen. Vrijdag reis ik naar Madrid, daarna door naar Amsterdam. Lekker een beetje bijkomen op de Keizersgracht. Ciao, hasta la proxima!

Nellie Marijke

Ah, de laatste loodjes! Ze boffen maar met zo'n actieve vrijwilligster die ook nog vele talen spreekt! Wij gaan eind september/begin oktober weer naar Nederland en dus zullen we elkaar misschien in oktober/november weer zien?
liefs en goede reis!

Rogier

Leuk verhaaltje weer. Wat een avontuurlijk leven. Zie je hopelijk snel in nl
Kus,
Gier

meneer Roland

Laatste werkdag, helaas had je weinig tijd om te schrijven, dus mag je daar niet meer naar toe. Hier mag je ook herbergier spelen, lage prijzen, top kwaliteit. fri fri loos. Groet van Hector. Warm hier. Goede reis en hoop veel foto´s te kunnen zien. Liefs.

Gerard van der Werf

Ja, ja, wat zal je ons gemist hebben! Zo te lezen heb je een zware tijd gehad. Ja Leon is een mooie stad voor de toerist of een doorgaande pelgrim, nu maar weer een beetje tot rust komen en ga je dit jaar nog een keer hospitaleren?
Abrazo, Gerard