Camino-Inge.reismee.nl

Leon, wat een prachtige stad

Een week is alweer voorbij. Er gebeurt hier veel en ik kom bijna niet aan schrijven toe. Vanochtend liep ik even over de markt, prachtige kazen, worsten, walnoten en vruchten. Goudreinetten! Die kosten in Amsterdam een vermogen. De stad was rustig en schoongespoten, het licht erg mooi. Ik heb aldoor erg mooi weer, koude ochtenden, en overdagredelijk hogetemperaturen. We waarschuwen de pelgrims dat ze goed moeten drinken, en regelmatig eten . Van de week kregen wevan Sor Ana Maria tehoren dat er in de herberg, 3 etappes verder, een pelgrim overleden is.Teveel kilometers, 40, en vocht tekort. Gisteren dronk ik even een glaasje bier in de Parador, waar ik ooit met Wouter was. Dat doet nog steeds pijn. Ik ga weer aan de slag, besos.

Reacties

Reacties

Zsuzsa

Fijn om jouw berichten te lezen.We hebben Roncesvalles
en omgeving op de Google Earth heel uitgebreid bekeken.Wat een prachtig gebied en gebouwen!!
Inge ,geniet er van , met Wouter in je hart.
Liefs
Zsuzsa, Jo

Michelle

Mooi is die parador. Ik wil wel geloven dat het daar warm is want hier lijkt het nog volop zomer. Erg warm en erg vochtig. Normaal koelt het na de eerste week van september behoorlijk af, pero nada.
Sterkte met de tweede week. Besos,

Nellie Marijke

Leuk weer van je te horen! Je werkt hard maar geniet ook! Wel moeilijk om nu zonder Wouter in de parador terug te komen.
We zijn weer in Frankrijk, hier is het ook heerlijk weer!
liefs!

Irma

Geweldig om die verhalen van jouw weer te lezen. Als ik het zo lees is het hospitaleren in Leon nog pittiger als in Roncesvalles. Maar alles heeft zo zijn aparte charme en sfeer. Het lijkt me jou wel toevertrouwt om een glimlach op het gezicht van Sor Anna Maria te toveren. Hoop snel weer iets van je te hoeren.
Besos

cocksy

zo fijn weer berichten van jou te krijgen!
Ik was weer een tijdje in de war...vandaar mijn late reactie.
Lopen en afleiding is prima,maar hartepijn gaat er niet van over. Wouter zal er altijd en overal bij zijn,koester dat maar.
Hard werk waar je mee bezig bent,maar heilzaam en avontuurlijk.Ik zend je mijn Liefs en daarmee mijn gedachten.

Albert-Jan

Ik hoor het al weer. Je bent helemaal in je element en hebt volop contacten met alle nationaliteiten die te vinden zijn op de camino. Hier gaat alles goed, na een rustige 11 september met een potje hockey maken wij ons op voor de verjaardag van Celia. Kinderen hebben er zin in en moesten nog snel wat tekeningen maken, mijn cadeau is het stedentripje naar Budapest. Maar dat is eigenlijk ook een beetje jouw cadeau, omdat jij dat mogelijk maakt. Ik hoop weer eens wat te horen, want we moeten nog een gems-diner afspraak maken. groetjes en liefs van Albert-Jan

Marilise

Hai mam,
Je bent gelukkig net als die moeder overste daar "die van geen ophouden weet", maar dan minder "krom getrokken" :-)
Mijn hotmailberichten aan jou komen nog steeds ongelezen retour, dus daar is iets aan de hand, maar je hebt blijkbaar toch geen tijd om te lezen.
Nieuws mijnerzijds: Siena is en blijft toch de allermooiste mediterrane stad, heb ik dit weekend vastgesteld met Mischa. Daar gebeuren weer hele andere dingen, van een andere orde. Mischa wil nog steeds in Spanje komen wonen, maar ik zit toch hard aan Italie te denken terwijl ik in het regenachtige Nederland omhoog kijk. Ik ga maar eens mijn schoonzus feliciteren... Baci italiani, M

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!