Camino-Inge.reismee.nl

een nachtje in de oude herberg

Gisteravond was het zo druk, dat we de oude herberg ook open moesten doen. Hans en ik gingen er 's avonds omtegen achtennaartoe, met 50 pelgrims. De sfeer van die ruimte is toch wel erg speciaal, mystiek haast.Die grote middeleeuwse zaal waar ik weer in m'noude bedje naast de voordeur kroop, en 's nachts de pelgrims langs zag lopen onderweg naarde WC.Dat betekende vanochtend natuurlijk ook dubbel schoonmaakwerk.Het blijft hier regenen, dat betekent veel extra werk, er staan rijen voor de drogers in de kelder die wij bij toerbuurt bedienen. Nu heb ik een paar uurtjes vrij, en hebeen lekker kopje thee naast me staan. De dagen vliegen, vrijdagmiddag komt de nieuwe ploeg aan. Sorry als ik zo nu en dan een type-foutje maak. Liefs.

Reacties

Reacties

nellie marijke

Lieve Inge, zo te lezen is het flink aanpakken maar is de sfeer erg goed! Wat een ervaringen en indrukken doe je op, heel bijzonder! liefs nm

cocksy

Lieve Inge,toost je,hier regent en waait het ook
en geen belofte op een zonnetje.
Bewonder je!

nelleke

jij bent nu dus moeder overste! wat een groot gezin!
ik vind je heel stoer, want ik ben meer van het mooie weer wandelen en kamperen.
nog lekker een paar dagen genieten he!!!!
liefs en groetjes
uitnodiging voor 18 september Maria Vespers, een mooi vooruitzicht na je afkickperiode

Elly

Wat jammer voor je dat je niet hebt kunt wandelen. Zo veel moois zo dicht bij en dan geen tijd kunnen vinden, of waren er geen liefhebbers om mee te gaan wandelen. Maar zo te lezen heb je erg genoten. Goede terugreis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!