Camino-Inge.reismee.nl

hoy , domingo

Zondag is hiereen dag als alleandere dagen , elke ochtend maakt èèn van ons een ontbijtje, eitje erbij, sap, want al je zo hard werkt heb je wel wat bouwstoffen nodig.. Vandaag was het lopendeband-werk, met de wasmachine, de bedden, de vragen en de antwoorden. We raken erg op elkaar ingespeeld, het is voor mijn gevoel een A-team. Gisteren kregen we een rondleiding van de 85-jarige (oud) Prior van dit Monasterio, door Roncesvalles. Sommige dingen had ik al gezien. Maar de bibliotheek en het archief, waar boeken uit 1200 onder onze neus opengeslagen werden, en de gang binnendoor van het klooster naar de kerk( zodat ze als er veel sneeuw ligt 'binnendoor' naar 'huis'kunnen) waren fascinerend. Aan het eind van de rondleiding vroeg ik mijn katholieke vriendjes of ik de Prior wel als dank kon kussen... Ja. Dus, vroeg ik hem, Don Jesus, mag ik u een beso geven. Antwoord: ja, maar dan wel 3, want dat is hollands.

Reacties

Reacties

cocksy

Twee Lieverds dus,jij en de Prior .
Lieve Inge, wat heerlijk om zo afgeleid...en rondgeleid te
worden.Alle goeds voor je.

Michelle

We komen straks dicht in je buurt maar dan ben je al weg. We reizen via Bilbao. Fijn dat jullie een goed team vormen. Ik spreek je snel. xxx

Chrisje

Mooi te lezen wat jij allemaal observeert en meemaakt op enkele m2 van deze aardbol. Kan me voorstellen dat een goed team alle verschil maakt.
Binnenkort ga ik fietsen van Passau naar Wenen in het soort weer van je laatste foto: regen en kou. Hoop dat de afspraak met Monique doorgaat. Je hoort er nog wel van, liefs Chr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!