Camino-Inge.reismee.nl

Hele speciale pelgrims..

Gisteravond kwamen ze aan, Floske mijn nichtje, haar 18-jarige zoon Alexander en Hittjo, die hun bracht. Ze overnachten in t hotel/ restaurant waar ik elke dag met mijn mede-Hospitaleros lunch: la Posada. Dat van de film "the Way". Ik was nog nooit naar boven geweest, prachtige gangen, plafonds met enorme, eeuwenoude balken.. Vanochtend gingen zij vroeg op pad, terug naar St Jean Pied de Port, om de Camino te starten, en ik werkte gewoon in de herberg .t Was een drukke dag, met weer veel gebeurtenissen waar ik eindeloos, en met verbazing over zou kunnen schrijven. Maar de hele dag was ik me ervan bewust dat Floske en Alexander daar ergens hoog boven in de bergen tussen Frankrijk en Spanje liepen, en mijn kant opkwamen.Rond 3 uur kwam er een sms-je: nog een uurtje en we zijn er.. En net op t moment dat ik even naar buiten liep, zag ik ze er aankomen. Moe en warm, als echte pelgrims. Ze kregen hun stempel van Marisol. Na een douche en een biertje op t terras in de zon ging ik met ze naar de pelgrimszegening in de kerk, geleid door onze vrolijke Prior Juan Carlos, die later een rondleiding door t claustro, de bovengalerij van de kerk en de crypte gaf. Een bijzondere dag al met al..

Reacties

Reacties

Marilise + Berend + Floris

Feliciteer ze maar namens mij!

Rogier en de rest

en namens mij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!