Camino-Inge.reismee.nl

Zonnig Santiago

Toen ik 5 jaar geleden hier mijn Camino beëindigde, en in dit zelfde gebouw mijn Compostela haalde, was t grijs, somber weer. Vandaag straalt Santiago, beneden klinkt t geroezemoes van de pelgrims die in de rij staan voor hùn Compostela. En boven zitten we in de "huiskamer van de Lage Landen, mensen op te vangen die hun verhaal kwijt willen, 3 Belgen, en Anouk, net terug uit Fisterra. Vanochtend werden we in t pelgrimsbureau ingewerkt door een Engelsman, John, die hier de touwtjes behoorlijk in handen heeft. Interessant, dat het hem lukt binnen de Spaanse cultuur. Zelfs in de kathedraal heeft hij invloed. (?). Ik ga t allemaal nog zien en meemaken, dit is ook voor mij totaal nieuw werk, níet te vergelijken met t hospitalerawerk, en, mas relajada. Vanavond gaan we uit eten met alle buitenlanders die met John werken, morgen hebben we gereserveerde plaatsen bij een gitaarconcert in de Parador. Reismee werkt weer, jammer dat ik de weken in juli niet heb kunnen schrijven.

Reacties

Reacties

Nelleke

Geweldig hoor zo'n zonnige nieuwe ervaring! Houden zo!

Gerard

Ik had moeite om bij jouw verhaal te komen.
Gelukkig lukte het na veel moeite, mijn eigen reisblog ook niet te openen!
Veel succes, jij redt het zeker wel!
Ben benieuwd naar het vervolg maatje!
un fuerte abrazo

susien

Dat is wel een andere plek, zo.n eindpunt.Kun je zien wat het heeft gedaan voor de pelgrims, maar je hebt ze niet zien vertrekken...Spanend of ze anders weggaan dan ze dachten toen ze vertrokken, zo.n reis is onberekenbaar, qua emoties. Ben erg benieuwd naar je ervaringen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!