Camino-Inge.reismee.nl

3 juni Santiago!!!!!!

Ja, ik ben binnen, een heerlijk gevoel. Het is gelukt in 30 dagen om 737 km. te lopen. Iheb veel na kunnen denken, ook veel over Wouter, en kunnen ordenen. Iets voor het eerst in m´n leven helemaal alleen gedaan. Moest toen ik de stad in liep, eraan denken dat mijn voorvaderen als kruisridders de andere kant opgingen.... Ik houd het kort, want er is iets misgegaan met de muntjes, en er wachten veel mensen. SANTIAGO IN!!!

Pien en Rien

Lieve Inge ,ongelooflijk ,wat een prestatie.Proficiat!!!
We zullen je prachtige reisverslagen missen.We waren een paar dagen op Terschelling,waardoor we achter waren met lezen,en nu ben je er al!!!We gaan nu een glas wijn op je behouden aankomst drinken,doe je mee???heel veel liefs,Rien en Pien

susien

Wat bijzonder, je hebt het gedaan! Nu hoor je ook in de rij van al die anderen, die je voorgingen, een machtig gevoel moet dat zijn.een stuk traditie, waar jij, als individu , nu ook een plaatsje in hebt. En wat dat allemaal voor jou zelf zefl gaat betekenen, dat ijlt nog tijden na, lijkt me. Voor nu proficiat ( zoiets moet toch wel in het latijn hè?), en tot mails/horens /ziens. En je mag vast een paar leuke modieuze schoenen kopen, na zoveel dagen stoere stappers, liefs, Susien

Charlotte en Jurriaan

goed hoor! was het leuk? je hept het goed gedaan. wij gaan volgend jaar avond vierdaagse lopen. maar hoe veel hep je nou aan ons ge dacht ? wei in ieder geval heel veel aanjou kus van charlotte en jur en albertjan en ceeliea

bard en nanna

Wat moet dat een lekker gevoel geven. 737 km gelopen, met bepakking. Heel bijzonder! Gefeliciteerd, geweldig! We kunnen ons goed voorstellen dat je je even in een ver verleden kon plaatsen. De camino heeft een romantische klank, heel anders dan de 4daagse(die ik een keer heb gelopen). Nogmaals: heel geweldig, we hopen je gauw weer in Javea te zien. liefs, nanna en bard

Annelies en Jan

Inge wat een prestatie. Gefeliciteerd. Meer dan een fysieke inspanning. Verheugen ons op de verhalen,
Heel veel liefs van ons

Gert & Dicky

Perfect gedaan lieve vriendin. Als je terug bent liggen de gladiolen klaar!!!! en gaan we een feestje vieren waarbij ik uit eerbetoon je voetjes ga zalven.

Groet, Gert & Dicky

wilma

Lieve Inge. Du grote reis het jij gelopen, een grote prestatie, gefeliciteerd. Je zal ze gaan missen je mede pelgrims. Hele goeie terugreis en weerzien van je geliefden. Wij zien elkaar met de tuinreis. Lieve groet Wilma

Erik en Annie

wat en prestatie Inge
we zijn super trots op je
ik weet zeker dat dit je gesterkt heeft en je een steun zal zijn in de tijden die komen
dikke zoen en we wachten op je hier in Javea

Els Mundt

Geweldig Inge, deze TOPPRESTATIE!!!!!
Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Brigitte en ik zullen aan jouw lippen hangen om je verhalen te horen. 737 km. te voet: wat een afstand (doe ik van tijd tot tijd met de auto op één dag) dus ik realiseer mij hoeveel km. dat wel niet is. Tot gauw, veel liefs en ga maar lekker uitslapen en uitrusten de komende tijd!!!