Camino-Inge.reismee.nl

21 mei Mansilla de las Mullas

Niet te geloven, nog maar 18 kilometer van Leon af. Vandaag , ik geloof het zelf nauwelijks, 33 km gelopen!!!! Met m´n “copaine de camino” Mireille wandel ik lekker op. Net lagen we op onze matrassen op de grond met onze benen tegen de muur wat bij te komen van de hitte, stonden op en keken uit het raam naar beneden de patio in, vol rode geraniums en kletsende peregrinos. Zagen allemaal bekenden.( Onder andere Virginia en de sexy spanjaarden, Elly). De maseta, de uitgestrekte hoogvlakte, hebben we nu bijna gehad. Leon heeft voor mij een extra lading, Wouter en ik waren daar een paar jaar geleden, sliepen in de Parador en bekeken de kathedraal. Voor t eerst kruis ik een plek die ik met hem bezocht heb. Het is aldoor maar mooi weer, wat een voorrecht. Maar goed, ik ben er nog niet, niet overmoedig worden. Niet uitglijden in douches, struikelen over steentjes. Ik heb al meerdere mensen terug zien gaan, Gisteravond hadden we aan tafel een stoere duitse fysiotherapeut, die in 5 dagen uit Pamplona was komen hollen, en niet meer kon lopen van de blaren. Vanochtend om half zeven vroeg hij mij om op een blaadje in het spaans te schrijven 'hoe laat gaat de trein naar Madrid'. Liefs allemaal, tot ??????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!