Camino-Inge.reismee.nl

8 mei , Estella

Net onder eenbijna koude douche geweest. Maar ik had het zo warm toen ik hier aankwam dat het niet uitmaakte. Een spaanse, vlak voor me, liep zelfs met haar zwarte plu op vanwege de hitte! Het was weer een dag met veel indrukken, die extra binnen kwamen omdat ik voor het eerst alleen liep. Fluitende vogeltjes ( jammer dat ik er zo weinig van weet Ab), wuivend graan, kwakende kikkers waar ik met een canadees van stond te genieten, blaffende honden etc. etc .Maar ook al die huizen en dorpen waar je langs komt en iedereen z´n eigen leven leidt. Wat zijn we toch nietig.....Het lukt me nog niet om foto´s te sturen, in de albergues zit er geen aansluiting voor een usb-stick om ze van m´n telefoon af te tappen. Liefs, Inge.

Reacties

Reacties

Brigitte

Nu je de kaart hebt laten zien, snap ik dat je niet langs de kust gaat. Geen wonder dat het warm is. Hoe is het om alleen te lopen?
Zelfs met al je wandeltochten in de bergen was je toch nooit alleen? Wat een mooie manier om al wandelend het leven te ontdekken. Overal hetzelfde..... leven!
En toch weer heel anders.. Ik kan me ook voorstellen dat je een gevoel krijgt van: bij het leven horen.
Een aantal jaren geleden hebben wij heel snel een gedeelte langs de kust gereden naar Santiago. Maar jou manier is veel intenser.
Sterkte, ik denk meerdere malen per dag aan je, en hoe je het zal hebben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!