Camino-Inge.reismee.nl

De eerste etappe zit erop!

Met slippertjes aan m´n blote voetjes zit ik achter de computer, na een heerlijke welverdiende lunch: lentejas, conejo en veel wijn. Elly en ik hebben zitten eten met een Spanjaard uit Salamanca. Het is een hele ervaring, iedereen praat met elkaar, rust even met elkaar, slaapt met elkaar. De tocht van ongeveer 20 km. vandaag starttein de mist vanochtend om 7.15. Maar de mist trok op, de Pyreneen lagen er prachtig bij, met uitkomende loofbomen, bloeiende viooltjes, primula, helleboris. Oh, oh wat mooi zeiden we tegen elkaar. Zo meteen een badje, de herberg was vol en we namen een privé kamer, waar onze was nu draait. Morgen Pamplona....

Reacties

Reacties

anneke de gier-postma

Lieve Inge,

Wat steengoed van je om dit te doen! Ik hoop dat alle botten, pezen en spieren het blijven doen op deze forse afstanden. 'k Las ooit het boek van Shirley McLaine die ook deze tocht maakte en dat was af en toe behoorlijk afzien herinner ik mij. Vol verwachting kijk ik uit naar het vervolg van je tocht! Groeten, AdGP

Jolande

Lieve Inge,
geweldig dat je dit gaat doen!!
en de eerste etappe zit erop, top!!
goed dat je bent vertrokken ondanks de griep en dat je het niet hebt uitgesteld.
het is goed om te doen wat je hart je ingeeft!
ik zal je me belangstelling volgen en voor nu :
BUEN VIAJE!!

bard en nanna

zijn vandaag nog bij je langs geweest, wisten niet dat je al onderweg was. fantastisch zo´n reis. we zullen je graag volgen op je tocht. omhelzing en sterkte!

Annemartien en Aat

De kop is er af. Het klinkt fantastisch.En wat is het na gedane arbeid goed rusten!
Hoe loopt dat met zo'n vrachtje op je rug?
Hier net het bevrijdingsconcert in A'dam op TV gezien.
Ondanks de stromende regen ingetogen vrolijk.
De Koningin zelfs na afloop op het open achterdek van de boot!
Bij jullie nu de zon, met zelfs temperaturen in Spanje van 26 gr.
In gedachten wandelen we mee en spreken je moed in.
Veel liefs A&A

Albert-Jan

Nou, Mam, dat klinkt goed. Het lijkt alsof het meer moeite kost om al die wijntjes te drinken en met de Salamancers te praten dan de 20 KM te lopen. Nog maar 780 KM te gaan. Petje af en veel plezier

Willem en Anjelies

Lieve Pelgrims (zat er bij de oorspronkelijke pelgrims wel eens een vrouw? Vast niet.) Wij vinden het heel erg leuk om af en toe over jullie avonturen te horen. Shirley werd er wel erg high van. Blijf met de beentjes op de grond en raak de weg niet kwijt! Stap en geniet.

Jos B

Lieve Inge, wat ben je toch een geweldig sterk W***je, ik vind het geweldig wat je doet. Ik hoor de komende graag maanden al die geweldige verhalen.

Doe geen dingen die ik ook niet zou doen, maar dan mag je toch best nog wel veel......Beso JOS en ook de groetjes aan Elly

cocksy

grappig dat meerdere mensen het over Shirley*s
boek hebben.wat hoogst interessant wat je
allemaal ziet en meemaakt, envy you.
Stapje voor stapje kom je nu verder, in many ways.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!