Camino-Inge.reismee.nl

Morgen dus!

Alles staat klaar, het huis is opgeruimd van de logeerpartij van Marilise, Albert-Jan en de 4 kleinkinderen. Morgenochtend om 8 uur word ik opgehaald, om 9 uur vertrekt de bus vanaf het busstation in Benidorm. Als alles volgens schema verloopt zijn Elly en ik om 6 uur in Pamplona. Dan door naar Roncevalles. Spannend! Ik heb net nog een glaasje Albali op Wouter gedronken. Jullie horen van me.

Marja Houwert

Hele goede reis toegewenst. Vandaag mijn feestje voor mijn 65ste en die van Diederik komende week gehouden. Super8 filmpjes waren gedigitaliseerd en erg leuk om te ontvangen en ook te laten zien. Groet van Chrisje, Julie en mijzelf. Hoop op goed wandelweer. Liefs marja

cocksy

Hoop dat het weer je goed gezind is.
Héél byzonder wat je gaat doen.
Denk wel aan je.
Alle Liefs en Goeds.

Oda

Wat bijzonder dat de schelpen van Wouter voor jou een spoor uitgezet hebben, een richting wijzen. Hoe de camino ook zal verlopen, het zal altijd een belevenis zijn, een verrijking en misschien ook helderhei over hoe verder...
Ik leef met je mee, ik volg je je schelpenspoor, maar houd het het zelf voorlopig bij de Shellpomp.