Camino-Inge.reismee.nl

Pamplona, weer onderweg naar Roncesvalles

Om 5 uur vanochtend kwam ik hier aan, het ondergrondse busstation is niet meer zo onaangenaam, omdat ik t ken. Bussen rijden af en aan, iedereen zit en ligt en hangt op de grond. Ik raakte leuk aan de praat met een jonge vrouw uit Formentera, die met de Caminogaat beginnen. Ze twijfelde overin Pamplonabeginnen of vanaf Roncesvalles lopen, maar reist nu met me mee naar boven en slaapt bij ons in de herberg. Ze is gitaarlerares, heeft de gitaar bij zich. Hier is t weer een mengeling van mensen met een rugzak en rood wit geklede mensen die San Fermin gaan vieren, dat begint vandaag. Het hospitalera-werk is dus weer begonnen, een paar weken geleden was ik zelf nog pelgrim....

Reacties

Reacties

Annie Rempt-Helfrich

Hoi Inge, ik zie steeds berichten van je als perlgrim of als hospitalera. Je bent dus constant op de een of andere manier onderweg. Fijn dat je deze weg hebt gevonden en er zo van genieten kunt. Ik wens je alle goeds en hoop je weer eens te zien en bij te praten óf in ES óf in NL. liefs, Annie

Jules Tops

Hoi Inge, leuk weer een verhaal van je te lezen ! Ga je weer wandelen ?

susien

Hola, leuk om nu te weten waar je bent, na de foto's die je vorig jaar stuurde, van het monument en zo. ik denk toch aan die Hoorn Olifant, van Ro(e)land, zouden pelgrims ook wel eens kunnen gebruiken, in noodgeval..Dit is dus de opwarmer voor je volgende klus, waar jij de eindverantwoordelijke zult zijn, lijkt me toch nog interessanter, zo'n eigen winkel. maar nu eerst inwerken dus. hoeveel slapers per nacht zijn er hier? Mogen ze eigenlijk ook 2 nachten, of moet je altijd weer door. Geen idee van! Nou, madre, zet hem op!

Gerard

Inge, fijn dat je er weer bent, je bent een fijne collega!
Abrazo Gerard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!