Camino-Inge.reismee.nl

Met vers geplukte mistletoe en de schelp van Charlotte in de rugzak...

Gisteren was een dag met t thema "geen". We kwamen in een Hostal in Fabara waar geen wiifi was, geen warm water en geen wc papier. Een verlaten dorpje , voor de deur staande belden we de eigenaar, die onderweg was naar Barcelona, en wel even iemand met de sleutel zou sturen. Een oostblokse ( er zitten veel buitenlanders in dit gebied), wees ons onze kamer. Leuk oud huis, zelfs knusse borduurseltjes aan de muur, maar, toen ze weg was bleek er dus van alles niet in orde te zijn. De eigenaar kon vanuit z'n auto ook niet veel doen. Por la tarde in Spanje, vergeet t maar. Geen loodgieter meer te bereiken. Dus maar weer eens koud gedoucht, t echte Camino-gevoel. Vanochtend was er bij de bar geen pan tostada te krijgen, maar op t pleintje op een klein marktje, kochten we heerlijke kaas en worst, en brood bij de panaderia. Daarna op stap voor een stevige etappe van 21 km. Over een stuk hoogvlakte , warm, maar met veel moois om ons heen, lekkere rustpauze 's onder bomen met de schoentjes uit. Duizenden mieren kruisten mijn pad, of ik het hunne..., ik probeerde er zoveel mogelijk overheen te stappen. En nu hier, in Caspe, is er gelukkig wel een lekker warm badje, waar ik nu in ga.....

Reacties

Reacties

nelleke

leuk om je te volgen, net of ik een beetje meeloop maar dan zonder de ongemakken
hoe doe je nu met de bagage? opsturen?
hier houd ik me bezig met mijn nieuwe wifi aanwinst
helaas doet de tv niet way beloofd was en ben ik aan het uitzoeken hoe het wel gaat lukken.
binnenkort krijg ik gratis het fotoboek van las fallas, cadeautje omdat ik zoveel boeken gemaakt heb.
nog veel wandel plezier!

susien

en waar zit de mistletoe nu in dit verhaal, want die was er dus wél! Verder dus kennelijk ook weinig medereizigers op deze route? En eigelijk ook wel hel prima om je inkopen te doen bij de plaatselijke bakker enzo, al is een ontbijt zonder voorafgaande zoektocht natuurlijk comfortabeler. maar je kent mijn insteek mbt pelgrimages, het klinkt nog steeds erg authentiek!
lekker badje gewenst1

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!