Camino-Inge.reismee.nl

Op de terugweg

Na weer een overnachting in Pamplona, in t zelfde hotel als op de heenweg, werd ik vanochtend in t busstation door Thea uitgezwaaid, die nu zelf onderweg naar Bilbao is. Ruim twee weken werkten we weer lekker samen, het zit er op. Het is altijd weer heel dubbel om uit Roncesvalles te vertrekken. Zo’n periode is heel intensief, en t wegrijden voelt steeds raar. Rogier is jarig vandaag, in Valencia hoop ik de bus naar Xàbia te halen, kortom, t gewone leven komt weer binnen. Busstop, een café con leche, en zo weer verder, nog een paar uur door t wijdse landschap. Ik heb een gezellige Spaanse buurvrouw naast me zitten...

Reacties

Reacties

Rogier

Maar het gewone leven is natuurlijk wel leuk als Rogier jarig is :-)

Marja

Gefeliciteerd met de verjaardag zowel Rogier zelf als Inge met zoonlief.

Thea

Zeker waar Rogier. Ze werd wakker deze ochtend en zei: mijn zoon is jarig.
Inge, ben net aangekomen op mijn hotelkamer (tje). Wel met bad. Het was weer heel gezellig met jou. Tot ziens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!