Camino-Inge.reismee.nl

Ja,het is weer zover....

Het is 10.30 en ik zit aan een ontbijtje in t restaurant van t Station Joaquin Sorolla in Valencia. Een heerlijke croissant, zo lekker bakken ze ze niet in Amsterdam. Ben al ruim 2 uur onderweg, en ga straks met de Ave/ hogesnelheidstreinnaar Madrid en dan overstappen richting Pamplona, waar ik met mede-Hospitalera en kamergenote Thea een kamer heb besproken op t plein tegenover t stadhuis. Een momentje van luxe, want morgen begint t weer, het werk in de herberg. “Niet te hard werken “ zei Erik toen hij mij op t station van Xeraco afzette vanochtend. Maar dat is haast onmogelijk daar. Alhoewel ik vermoed dat er nu niet zoveel pelgrims zijn als vorig jaar in mei. Het is de eerste keer dat ik zo vroeg in het seizoen ga.... En t weer, hoe zal dat zijn? Nog sneeuw? Daarom heb ik mijn auto maar thuis gelaten, dit Spaanse vehikel heeft geen winterbanden. Ander probleem was miin kleding. Ik heb m’n hele kast uitgespit om nog wat warme truien te vinden, nooit nodig aan de Costa Blanca. Mijn warme kleren liggen in Amsterdam. De tiende keer alweer in Roncesvalles, time flies, het is een beetje thuiskomen.

Reacties

Reacties

Annemartien

Veel succes daar. Hopelijk laat het weer zich van zijn goede kant zien!

Nellie Marijke

Weer een mooie tijd daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!