Camino-Inge.reismee.nl

Santa Eulalia

De TV tettert door de bar van t Hostal waar ik overnacht, onderweg naar Roncesvalles. Voor de 9e keer alweer. Boven mij hangen hammen, de ober:zwarte broek, wit overhemd , gekleed zoals in de meeste traditionele bartjes en restaurants, gooit wat ijsblokjes in een glas, voor één van de weinige gasten in deze grote ruimte. Een paar uur geleden zette ik Marilise en haar beide pubers af op Valencia Aeropuerto en reed weer genietend door de mooie vlaktes en bergen hierheen, bijna alleen op de snelweg. Verderop in Santa Eulalia at ik in een bartje, vol mannen. Een groepje Spaanse pensionistas, veel Afrikanen, donker en lichtgekleurd. Er was nog één andere vrouw. Ik at heerlijke salade, chorizo, dronk een glas wijn , en nam een café solo toe.De wijn was erg lekker, en toen ik er een fles bij bestelde om mee te nemen, rekende ik 16€ af. Ik houd van dit land, het Is onder mijn huid gekropen. Morgen rustig verder naar boven, ik hoef me pas vrijdag om elf uur te melden.
















Reacties

Reacties

Michelle

Goede reis!

Nelleke

Een heel fijne tijd en een goede reis!!! Met veel verhaalplezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!