Camino-Inge.reismee.nl

alomenosconsume

..Dat is de Wificode die ik in dit wegrestaurant moet gebruiken. Ik ben op de terugweg. Pittige dagen waren t . Vanochtend om elf uur was de overdracht in de bibliotheek, we gaven onze sleutels aan de opvolgers en aten met elkaar in la Posada. Tussendoor dronken we nog even een kopje koffie bij Sabine, waar t druk was. "Kijk eens Inge", riep Gerard, wijzend naar iemand achter ons. Lachend kwam Juan Carlos op ons af. De Prior, die inmiddels bisschop van Vitoria Gasteiz is geworden. Drie dikke zoenen kreeg ik, de eerste keer in mijn leven dat ik door een Bisschop gezoend ben. Wat hebben we veel leuke momenten met hem meegemaakt. Racend door de Pirineos, naar de stiertjes in Pamplona, koffie drinkend in Frankrijk. Soms vragen mensen waarom ik dit werk doe. Het is een dagelijkse uitdaging, bijna niets is voorspelbaar. Koukleumende mensen helpen hun formuliertje in te vullen. Een huilend meisje troosten dat verteld dat ze de Camino loopt voor haar vriendin die op 23-jarige leeftijd aan kanker is overleden, ze loopt met 2 armbandjes om, en laat twee pelgrimspassen stempelen. In onze keuken rijst halen voor een Rus die een natte mobiel heeft. ..enz...enz... Nuttig zijn, het voelt lekker. Ik heb mijn alcoholvrije biertje op en ga de Jetta weerstarten. Morgen een luie dag met mijn poezekind.

Reacties

Reacties

Jos Montana

Fijn dat je zo geniet, en dat je ons/mij dus ook hierdoor laat genieten. Ik hoop wel dat nadat je nu door een bisschop gekust bent ook nog wel kunt genieten van een BESO van MIJ. smack....smack.....smack.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!