Camino-Inge.reismee.nl

En frente...

Vanochtend om half elf vertrok ik uit Xàbia, met t plan om in Olite het kasteel te bekijken en daar te overnachten. Een mooie afstand van Roncesvalles waar we morgenochtend de overdracht hebben, en weer flink aan de slag gaan. Thea en Rinus zijn er al: ze stuurden mij een stralende foto gemaakt op ons terrasje. De tocht was weer prachtig, nadat ik de drukke weg over Valencia achter me had gelaten, waar weer duidelijk allemaal toeristen op de terugweg waren, en de A23 opdraaide,richting Teruel en Zaragoza, was t autorijden weer ontspannen Spaans. Een soort rustig schaakspel met een paar auto's, omgeven door de ruimte en schoonheid van het weidse Spaanse landschap. Dromerige bergen, rode aarde waarin huisjes staan die dezelfde terrakleur hebben, kerktorentjes, wonderlijke namen, zoals Rio Pancrudo. De uren vliegen dan voorbij. Ik besef dan ook hoezeer Spanje onder mijn huid is gekropen. Maar goed, ik woon er nu ook bijna een derde van mijn leven. Olite is prachtig, vol van geschiedenis, ik beklom alle torens van t kasteel, at net wat heerlijke tapas met een wijntje uit de regio, en ga op tijd slapen. Want ze komen er weer aan, die dagen van 6 uur beginnen en om 10 uur 's pas avonds klaar zijn...

Reacties

Reacties

Chrisje

Ga me weer verheugen op je verhalen en wens je een goede tijd met het mooie werk dat je daar doet.

piet

Inge wat een prachtige beschrijving. Vamdaag Gerard nog gebeld die morgen met zijn onderzoeken begint .Hopelijk dat het dinsdag a.s. allemaal. Meevalt. Jij heel veel sterkte en ook veel plezier op je geliefde plek! Lfs. Piet

Nelleke

Wat een mooie start! Ik kan mij voorstellen dat jij je daar jaarlijks op verheugd!
Een fijne tijd toegewenst!

Gert

Mooi geschreven, zie het voor me.
Fijne tijd!

Gerard

Ik mis jullie en moet aan jullie denken zo bij de overname en start vanmiddag om 14 uur!

Gier

Klinkt weer heerlijk mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!