Camino-Inge.reismee.nl

De laatste dag in Santiago

Tja, dan heb je weer zo'n echte Camino-ontmoeting. Je zit aan een tafeltje met je tweede glaasje tinto, omdat je klaar bent met 't werk, t park door bent geweest, en niets meer te doen hebt dan je koffer te reorganiseren. Een doedelzak speelt, de mensen gonzen om je heen, de zon begint te zakken. Dan schuift er een Duitse pelgrim aan, met haar café con leche. Mag ik hier even komen zitten, ik moet zo naar een rondleiding in de Kathedraal. Een onderwijzeres uit München. Ga je nog naar Fisterre? Nee, ik ben klaar, t is hier afgerond. Anderen moeten en zullen tot aan de oceaan, vinden het dàn pas afgerond. Ook hier op de Camino, juist hier op de Camino, zie je dat iedereen zijn eigen weg heeft te gaan. Mijn laatste avond in Santiago, nog èèn keer naar de Tuna, met hun heerlijke muziek, en dan morgen om 9 uur de trein naar Alacant. Ultreia...

Reacties

Reacties

Nellie Marijke

Mooi geschreven! Goede reis morgen!
liefs NM

Gerard

Lieve Inge, ik heb weer genoten van jouw goed geschreven belevenissen in Santiago. We zullen er vast nog wel eens over praten bij een glas tinto. Het ga je goed!
Un fuerte abrazo

Coby

Hi Inge,
Leuk dat we weer een beetje mee mochten reizen d.m.v.
je beeldende verhalen. Ik heb genoten.
Goede reis naar huis en tot ziens eind september in Jàvea.
Liefs van Coby.

Cocksy van den hoven.

Na maanden, zie ik deze mail. ..... i'am sorry. En van slag. Wel heel blij, ook al is't zoveel later, jouw zo duidelijk en beschrijvend relaas van je reizen te lezen. En wat ben je toch een Flinkerd Inge, wat fijn..... Ik zou je zo heel graag willen blijven volgen, maar. Helaas, dat kan echt niet meer. Ben al een jaar(!). Bedlegerig, weet geen raad hoe verder te kunnen. Totaal verward en zonder hoop.
Ik hoop je nog 's een mail te sturen, misschien iets uitgebreider. Jammer toch dat we elkaarveen beetjev zijn kwijt geraakt.. Nu wens ik je alle Goeds en liefs en mooie reizen. En vooralles. gezondheid.-
cocksy.???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!